Gå til innhold

Dette var da en gledelig nyhet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest togli

Det gjør nok all sjokoladeglade mennesker;)

Men sanngetsgestalten i nyheten kan nok diskuteres. Jeg spiser ingenting søtt, drikker vann og en og annen kopp kaffe.

Jeg er meget slank, og har gode tenner;)))

Jeg er også slank og har gode tenner, og spiser en god del sjokolade :P

hidi, the scorpion

Jeg er også slank og har gode tenner, og spiser en god del sjokolade :P

''Jeg er også slank og har gode tenner, og spiser en god del sjokolade :P''

Noen har alt:) Jeg liker rett og slett ikke søtt overhodet, men jeg elsket god mat, før jeg mistet smak/luktesans.

Har gått ned ti kilo, o9g der er for mye. Så jeg spiser selleri med ost;) Og alt annet som kan få meg opp i vekt, men ikke søtsaker...

Gjest togli

''Jeg er også slank og har gode tenner, og spiser en god del sjokolade :P''

Noen har alt:) Jeg liker rett og slett ikke søtt overhodet, men jeg elsket god mat, før jeg mistet smak/luktesans.

Har gått ned ti kilo, o9g der er for mye. Så jeg spiser selleri med ost;) Og alt annet som kan få meg opp i vekt, men ikke søtsaker...

Sikkert forferdelig tragisk å miste smaks- og luktesansen :( Jeg mistet smakssansen midlertideig i forbindelse med CI-operasjonen min, og det var ikke spesielt hyggelig...

Du får tenke at det eneste positive med det, er at du lett holder vekta ;)

Annonse

Gjest togli

Typisk feiltolkning av data. Klart at slanke personer spiser mer sjokolade enn overvektige! Grunnen er at overvektige slanker seg, og derfor unner seg mindre sjokolade. Mens slanke spiser sjokolade med god samvittighet.

Det samme tenkte jeg - men tror du virkelig forskerne ikke har eliminert denne muligheten?

Jeg går aldri opp i vekt dersom jeg spiser en stor sjokolade (vi snakker om "den største" plata...) på kveldstid. Da er jeg mett og orker ikke mat. Spiser jeg istedet et par brødskiver på kvelden, så merkes det litt på vekta (over tid selvsagt).

Kan det være at den maten vi velger istedetfor sjokoladen, gjør at vi går opp i vekt?

Gjest Hulderen

Det samme tenkte jeg - men tror du virkelig forskerne ikke har eliminert denne muligheten?

Jeg går aldri opp i vekt dersom jeg spiser en stor sjokolade (vi snakker om "den største" plata...) på kveldstid. Da er jeg mett og orker ikke mat. Spiser jeg istedet et par brødskiver på kvelden, så merkes det litt på vekta (over tid selvsagt).

Kan det være at den maten vi velger istedetfor sjokoladen, gjør at vi går opp i vekt?

Det er ikke alle forskere som er like smarte ;-)

Det fins mange rare undersøkelser der ute. Derfor er det viktig å være litt kritiske.

Jeg går opp i vekt av sjokolade, med et ellers likt kosthold. Dessverre.

Gjest togli

Det fins mange rare undersøkelser der ute. Derfor er det viktig å være litt kritiske.

Virka litt mistenkelig denne undersøkelsen, ja - skal innrømme det ;)

Jeg og. *nikker* Sukker er fy fy for meg. Jeg tåler mer av annen mat, men sukker får kroppen til å ese momentant.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...