Gå til innhold

Tannrotbetennelse og dritt

Anbefalte innlegg

For tre måneder siden begynte jeg og verke i kjeven, og etter noen uker dro jeg til tannlegen som sa at kjevebeinet var betent og at jeg måtte rotfylle en tann. Nå er kjeven bra igjen, men tannen verker nesten hele tiden.

Var på torsdag inne for tredje gang for å renske opp, legge på bedøvende og desifiserende middel i tanna. Fikk resept på flagyl, og lurer nå på om tannen verker for den er betent eller om den er øm etter rotbehandlingen...

Har til nå hatt fire antibiotikakurer.... tannlegen sa jeg skulle begynne på den femte om tanna begynte å verke igjen... Men det er da grenser for hvor mye antibiotika en kan ta....

Har brukt docelin, imacelin, flagyl, noe annet og nå flagyl igjen....

Hva gjør jeg nå? Drittlei av å knaske smertestillende og antbiotika. Men det er kanskje bedre å bare hive seg på en ny kur enn å vente på at det blir betent igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377823-tannrotbetennelse-og-dritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...