Gå til innhold

En «trygdesnylters» bekjennelser

Anbefalte innlegg

Er du mot ytringsfrihet og religionsfrihet? (Slik som noen av disse høyreekstreme (muslimer og kristne) er?)

Det er et langt større antall "norske høyreekstreme" på debattsidene som snakker hat om sosialdemokrati, Jens Stoltenberg, Norge, "norsk snillisme" og innvandrersystemet, enn det er muslimer som sier tilsvarende.

De fleste muslimer/kristne/nordmenn/utlendinger er helt normale hyggelige mennesker. Det har null hensikt å sverte dem ved å sammenligne dem med ekstremistene.

Med vennlig hilsen

Jeg driter i religion så sant de ikke skal prakke det på meg. For min del kunne religion vært forbudt med lov, for det er kun funnet opp av menn for å "legitimt" undertykke kvinnen. Ekstreme holdninger og dritt om samfunnet vårt har ingenting med ytringsfrihet å gjøre. Og ja jeg vet at de fleste som bor og kommer til Norge har hederlige hensikter om å delta i samfunnet vår, men det må være lov å ha noen tanker utenå bli sett på som høyreekstrem. Kanskje det ikke er så utbredt som du later til å tro virker det som.

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• megler Smekk

10

• Goliath

5

• EnolaGay

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg driter i religion så sant de ikke skal prakke det på meg. For min del kunne religion vært forbudt med lov, for det er kun funnet opp av menn for å "legitimt" undertykke kvinnen. Ekstreme holdninger og dritt om samfunnet vårt har ingenting med ytringsfrihet å gjøre. Og ja jeg vet at de fleste som bor og kommer til Norge har hederlige hensikter om å delta i samfunnet vår, men det må være lov å ha noen tanker utenå bli sett på som høyreekstrem. Kanskje det ikke er så utbredt som du later til å tro virker det som.

''Ekstreme holdninger og dritt om samfunnet vårt har ingenting med ytringsfrihet å gjøre. ''

Det har alt med ytringsfrihet å gjøre. Ytringsfrihet trenger man ikke når man skal snakke om været. Man trenger det ikke når man skal si det alle tenker, for da er det ingen som vil sensurere deg.

Man trenger beskyttelsen av Grunnlovens paragraf om ytringsfrihet og religionsfrihet det øyeblikket man mener og tror på noe upopulært. Meninger som folk hater, og religioner som er lite populære. Det er jo nettopp dise som trenger beskyttelse, ikke sant?

For hva er alternativet? Sensur? At man har meninger man "har lov til å ha" og meninger man ikke har lov til å ha?

Med vennlig hilsen

''Det er ikke "mobbing" av noen å konstatere at velferdsordningene for slappfisker er alt for gode er i landet. – megler Smekk''

Nei, men det er mobbing når uføre som ikke er dekapitert mistenkeliggjøres.

Her er det visst flere som mobber da Sør - hvis man skal følge din syke logikk:

http://www.dagbladet.no/2012/04/02/kultur/debatt/nav/trygdesnylter/20955381/

Synd det er en av dine politiske meningsfeller som står bak mobbingen denne gang - og enda flere er det, om du bare leser litt i ulike aviser om dette.

Din syke logikk minner for øvrig ikke rent lite på den syke logikken som radikale islammitter legger til grunn for sitt hat mot vesten.

Men siden du aldri har evnet å se deg selv i speilet, så ser du kanskje ikke hvor lik du faktisk er de som du missliker så sterkt?

Egentlig litt skremmende å se hvor blind et menneske kan bli når man har ekstreme meninger. Men det kan også forklare mye av det våset du lirer av deg her.....

Er du mot ytringsfrihet og religionsfrihet? (Slik som noen av disse høyreekstreme (muslimer og kristne) er?)

Det er et langt større antall "norske høyreekstreme" på debattsidene som snakker hat om sosialdemokrati, Jens Stoltenberg, Norge, "norsk snillisme" og innvandrersystemet, enn det er muslimer som sier tilsvarende.

De fleste muslimer/kristne/nordmenn/utlendinger er helt normale hyggelige mennesker. Det har null hensikt å sverte dem ved å sammenligne dem med ekstremistene.

Med vennlig hilsen

Å kritisere kritikkverdige handlinger er ikke det samme som å spre hat mot noen Sør - selv om du ikke klarer å se forskjell på hat mot noe og kritikk mot noe.

Ditt "sort/hvitt" syn på verden er en ekstremist verdig....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...