Bookworm Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 I forhold til NAV fungerer det sannsynligvis bedre med reumatolog enn fastlege. mvh Det skal ikke gjøre det, det er ikke noe krav om hvem som setter diagnosen...Hvordan dette fungerer i praksis kan ikke jeg uttale meg om... 0 Siter
PieLill Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Det skal ikke gjøre det, det er ikke noe krav om hvem som setter diagnosen...Hvordan dette fungerer i praksis kan ikke jeg uttale meg om... Mener jeg hørte en spesialist i allmenmed. si at h*n like greit kunne stille diagnosen, men det ikke vil hjelpe pasienten noe. Når man tenker på hvordan systemet med frarådende leger i NAV fungerer, tror jeg det er best å ha så tunge skyts som mulig. For trådstarters vedkommende håper jeg på et langt bedre utfall. mvh 0 Siter
Gjest Tungt å leve sånn Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Bytt fastlege. Det er greit å stramme inn på sykmeldinger, men ikke når folk faktisk er syke. Det virker som om min fastlege ikke mener det er grunn nok til sykemelding. Når jeg var der i mai i fjor og sa at jeg hadde vondt i skuldre og nakke sa han at det var vanlig det pga min tunge jobb. og at han ikke hadde tro på sykemelding eller smertestillende. Men nå har jeg gått sånn i snart 1 år og orke ikke lengere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.