Gå til innhold

Tobakksrøyk eller skarp parfyme- en plage

Anbefalte innlegg

Gjest Sørine 2

'' men lenge før man overhodet tenker på slike usannsynlige hendelser, bør man ...''

Vil det si at det ikke er lov til å ikke like at folk tar med seg kaffekopp inn på bussen?

''Vil det si at det ikke er lov til å ikke like at folk tar med seg kaffekopp inn på bussen?''

Det er ikke tillatt før du har søkt Sør om lov og du vil nok uansett få avslag.

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• Mrs D

9

• frosken

5

• hidi, the scorpion

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Påske_igjen

Jeg er allergisk og tåler hverken parfyme eller røyk. Så ja, jeg liker ikke mennesker som dynker seg ned og påtvinger andre rundt seg sterke lukter.

Når de tar på seg parfyme, tar de ikke bare et valg for seg selv, men også for alle andre de møter den dagen.

'' men lenge før man overhodet tenker på slike usannsynlige hendelser, bør man ...''

Vil det si at det ikke er lov til å ikke like at folk tar med seg kaffekopp inn på bussen?

Er det noen som har påstått at det ikke er "lov" å mislike det?

Du har lov til å mislike at bussene ikke er lilla, med gule prikker på, men det betyr ikke at alle er enige med deg.

Med vennlig hilsen

Gjest sangsol

Jeg er allergisk og tåler hverken parfyme eller røyk. Så ja, jeg liker ikke mennesker som dynker seg ned og påtvinger andre rundt seg sterke lukter.

Når de tar på seg parfyme, tar de ikke bare et valg for seg selv, men også for alle andre de møter den dagen.

Enig.

Jeg er ikke allergiker, men reagerer likevel. Unngår sette meg ved siden av en som stinker røyk eller parfyme.

Annonse

Men jeg ville uansett ikke likt å bli sølt kaffe på- mens jeg feks var på tur til jobb.

''Men jeg ville uansett ikke likt å bli sølt kaffe på- mens jeg feks var på tur til jobb.''

Jeg har som sagt hatt med meg kaffe på bussen i mange år og har aldri sølt på noen. Det er helt greit at du ikke ønsker å bli sølt på, men mener du at alle andre av den grunn skal avstå fra å ha med kaffen fordi du ser for deg at de kan komme til å søle på deg?

Selv opplever jeg at alle ryggsekkbærere skaper flere problemer i rushet enn kaffedrikkerne (ikke sjelden man får seg en real dytt av en sekk fordi eieren brått snur seg), men jeg ser ikke for meg at ingen skal gå med ryggsekk mer av den grunn

Heldigvis har ikke jeg hørt om det heller- men jeg liker uansett ikke at folk tar kaffekopp eller softis inn på en full buss.

Du går vwl ikkw på kjøpesentre heller, pga softis og kaffekrus?

For ikke å snakke om å gå ute, en fugl kan jo bæsje på deg. :P

Annonse

Gjest sangsol

''Men jeg ville uansett ikke likt å bli sølt kaffe på- mens jeg feks var på tur til jobb.''

Jeg har som sagt hatt med meg kaffe på bussen i mange år og har aldri sølt på noen. Det er helt greit at du ikke ønsker å bli sølt på, men mener du at alle andre av den grunn skal avstå fra å ha med kaffen fordi du ser for deg at de kan komme til å søle på deg?

Selv opplever jeg at alle ryggsekkbærere skaper flere problemer i rushet enn kaffedrikkerne (ikke sjelden man får seg en real dytt av en sekk fordi eieren brått snur seg), men jeg ser ikke for meg at ingen skal gå med ryggsekk mer av den grunn

Ja, ryggsekker kan være problem i fulle busser.

Jeg liker ikke at folk tar med seg varme kaffekopper på bussen fordi det _kan_ resultere i søl og/eller at noen brenner seg.

Huff ja, og folk må slutte å ta med seg paraplyer inn på bussen, det _kan_ føre til at noen blir spiddet ved et bråbrems...

Unnskyld, jeg klarte virkelig ikke å dy meg - jeg kan godt ta hensyn til mine medmennesker både med tanke på tobakksrøyk og parfyme - men kaffekoppen, nope...

Huff ja, og folk må slutte å ta med seg paraplyer inn på bussen, det _kan_ føre til at noen blir spiddet ved et bråbrems...

Unnskyld, jeg klarte virkelig ikke å dy meg - jeg kan godt ta hensyn til mine medmennesker både med tanke på tobakksrøyk og parfyme - men kaffekoppen, nope...

Hva med folk med skarpe tunger? ;-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...