Gjest hjertego Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Jeg tror min mann har angina. Han har brystsmerter hele tiden og har hatt dette i lang tid. Spesielt når han røer seg. Han nekter å dra til legen. Hvor farlig er dette? Bør jeg ringe etter hjelp uansett om han vil eller ikke? 0 Siter
rose23 Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Kan like gjerne være betent/øm muskulatur i brystområdet... 0 Siter
Gjest hjertego Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Kan like gjerne være betent/øm muskulatur i brystområdet... Jeg er dessverre ganske sikker på at det er noe med hjertet. Dette kommer når han anstrenger seg. Det stråler i venstre arm også. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Ja, det kan være farlig! Han bør snarest komme seg til legen. Ved neste smerteanfall bør du ringe 113. De vil da avgjøre på tlf om det er nødvendig med akutt hjelp. Personlig hadde jeg ikke tørt å la vær å tilkalle hjelp. 0 Siter
frosken Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 '' Han nekter å dra til legen. '' Han bør selvfølgelig oppsøke sin fastlege for å bli undersøkt. Kanskje det kan hjelpe å finne frem informasjon på nett og la ham lese det. 0 Siter
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Jeg er dessverre ganske sikker på at det er noe med hjertet. Dette kommer når han anstrenger seg. Det stråler i venstre arm også. Forverring ved antrengelse og utstråling i venstre arm høres ut som noe med hjertet. Ring legevakten og be om hjemmebesøk snarest. 0 Siter
Gjest hjertego Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Forverring ved antrengelse og utstråling i venstre arm høres ut som noe med hjertet. Ring legevakten og be om hjemmebesøk snarest. Smertene har begynt å gi seg nå igjen. Han har hatt dette flere ganger. Jeg har greid å overtale han til at jeg ringer fastlegen imorgen. Takk for svar! 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Smertene har begynt å gi seg nå igjen. Han har hatt dette flere ganger. Jeg har greid å overtale han til at jeg ringer fastlegen imorgen. Takk for svar! Han kan ha et truende hjerteinfarkt, noe som vil kreve sykehusinnleggelse allerede i kveld. Ring legevakta NÅ, selv om han ikke ønsker det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.