Gå til innhold

"Død pc" - hva med tilsendte mail?

Anbefalte innlegg

Gjest Hyttepåska

Jeg venter på mail fra en jeg ikke kjenner angående noen greier med hytteutleie. Jeg sendte mail for noen dager siden, men hun har ennå ikke svart. Jeg vet at hun vil leie ut til meg. Det jeg ikke vet, er om hun er flink til å se på innkomne mail, og hva slags databruker hun er. Kanskje hun nesten bare bruker telefon/mobil, så ser hun ikke mitt spørsmål med det første.

Det jeg lurer på, er: sett at maildressen hennes er uten nytte fordi maskinen krasja i forrige måned og hun har ikke fått gjort noe med det. Ville jeg få sånt mailer deamon-svar da? Eller får man bare det hvis adressen er feil osv? Jada., jeg vet jeg kan ringe, men hun er ulista, så det tar litt tid å finne nummeret hennes via andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377853-d%C3%B8d-pc-hva-med-tilsendte-mail/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''sett at maildressen hennes er uten nytte fordi maskinen krasja i forrige måned og hun har ikke fått gjort noe med det. Ville jeg få sånt mailer deamon-svar da?''

Nei, for det er ikke noe i veien med mailen hennes selv om PC'en er død. Mailen ligger på en mailserver til den hentes, og har ingen ting med egen PC å gjøre.

''Eller får man bare det hvis adressen er feil osv?''

Ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...