Gå til innhold

Tekstmelding til utlandet

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde nettop å sende en tekstmelding (kort!) til Sverige, men fikk tilbake fra Telenor at tekstmeldinger til utlandet ikke gikk. Ante jeg ikke. Så upraktisk. Har veldig følelsen av at jeg har gjort det før, fra England til Norge, f.eks. men det må være feil, da.

Eller hva?

Og hvorfor ikke tekste til utland? What's the problem, liksom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377854-tekstmelding-til-utlandet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt fungerer tekstmeldinger til Sverige, Sør Afrika, India, Brasil og mange andre land.

Har du enten tastet nummeret feil (+46xxxx) (uten null mellom 6 og neste siffer), eller forsøkt å sende SMS til et fasttelefonnr?

Med vennlig hilsen

Søren, jeg skjønner meg ikke på de svenske nummerne. Nå lager jeg et fiktivt nummer, men som likner: 0441-480494. Skal jeg taste 46441480494, da?

God I'm stupid.

Søren, jeg skjønner meg ikke på de svenske nummerne. Nå lager jeg et fiktivt nummer, men som likner: 0441-480494. Skal jeg taste 46441480494, da?

God I'm stupid.

Nei, da skal du taste +46441480494 med + først, som du får på de fleste mobiltelefoner ved å holde 0-tasten nede lenge.

Alternativt kan du forsøke 0046441480494

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest Oksen Ferdinand

God I'm stupid.

husk at mange mobilnummer i sverige gjerne begynner med 070,så da blir det først 00 ut av norge,så 46 inn i sverige så tar du vekk 0= 004670 xxxxx

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...