Gjest MissOralBee Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Kjøpte meg denne her om dagen, kasta selvsagt alt av brosjyrer og slik som fulgte med (jada). Og nå skjønner jeg ingenting (såklart...). Der er jo en lader, så setter jeg tannbørsten oppå laderen og da blinker det grønt, er dette riktig? Blir det rødt da når den er fullladet? Skal det ikke inn noen batterier noe sted?? 0 Siter
frosken Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Jeg har ikke samme modell, men antar at de fungerer på samme måte. Når tannbørsten er fulladet, så slutter lampen å blinke (det lyser grønt hele tiden). Det skal ikke settes inn batterier. Sett tannbørsten på laderen og så kan du ta den i bruk omtrent umiddelbart. 0 Siter
Gjest MissOralBee Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Jeg har ikke samme modell, men antar at de fungerer på samme måte. Når tannbørsten er fulladet, så slutter lampen å blinke (det lyser grønt hele tiden). Det skal ikke settes inn batterier. Sett tannbørsten på laderen og så kan du ta den i bruk omtrent umiddelbart. takkogtakk :-D 0 Siter
Hekta Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 De aller fleste bruksanvisninger er tilgjengelig på nett, søk på produktnavet + bruksanvisning (evt user guide) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.