Gå til innhold

mesasal og amming


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg har fått diagnosen ulseriøs colitt. Av legen fikk jeg resept på Mesasal 250mg.

Jeg skal ta to tabeletter morgen og kveld. Jeg har en gutt født 060801 som jeg ammer.Etter at jeg startet med tabelettene, har han fått mer og mer eksem i ansiktet. Det er rødt , hissigt og det klør. Noen ganger er det akkuret som om det er et tykt lag med skorve på utslettet. Nå har det begynt å spre seg nedover halsen. Kan det være medisinen min han reagerer på ? Bør jeg slutte å amme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjære Anonymous. Jeg vil anbefale deg å gå tilbake til legen din for samtale og undersøkelse av dette.I anbefalinger fra Thomas Hale Ph.D:" Medication and Mothers Milk", anbefales det at dette medikamentet brukes med forsiktighet til ammende kvinner. Det er få kontrolerte studier på brysternærte barn. Det er blitt rapportert diarre på brystbarn. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...