Gå til innhold

Søsken i barnebursdag-resultat

Gjest letterenå

Anbefalte innlegg

Gjest letterenå

Hei.

Det er kanskje flere av dere som lurer på hvordan det gikk med venninda mi med alle barna.

Jeg brukte lang tid på å formulere det i mail at denne bursdagen var for store barn og håpet de hadde forståelse for det.

Jeg sendte det som mld på fb. for dere sender vi ofte mld til hverandre.

Jeg fikk ikke noe svar tilbake og tenkte da hun var litt snurt.

I går snakket jeg med svigerinna hennes som hadde vært i en bursdag hos dem. Venninda mi hadde da sagt at de hadde planer om å komme i barnebursdagen hele gjengen! Da sa svigerinnen ifra om at det bare var de store som var bedt.

Jeg vet hun har vært på fb, for har sett hun har kommentert noe der.

Så de blåser i hva man sier at man ikke orker så mange barn på besøk i bursdag. Heldigvis tok hun hintet av svigerinne.

Pappan var her med kun eldstemann og det var så avslappende og deilig for meg å slippe å passe på hennes små.

Jeg kommer til å gjøre det samme i neste bursdag også. Hun får heller være litt sur på meg. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du klarte å si ifra! Og godt at beskjeden ble tatt til etterretning, dog etter at venninnen din fikk samme beskjed fra sin svigerinne..

Det var jo en god løsning at far & sønn kom.

Du får fortsette å sette grenser der det er nødvendig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Du vet, det naturlige hadde jo vært at HUN kom med den eldste, siden hun er din venninne. Tipper de hadde en diskusjon om det i heimen, men endte opp med at faren ikke orket å være hjemme med fire barn. Dermed ble det bursdag i stedet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Så bra at det ordnet seg. Du får bare fortsette å være tydelig. Så lærer de vel med tiden å ta i mot beskjeder, uten at det må forsterkes av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du sa ifra. Og hurra for svigerinna.

Du kan umulig ha vært den eneste som har følt på dette. Kanskje har du heltestatus rundt omkring fordi du sa ifra.

''Jeg kommer til å gjøre det samme i neste bursdag også. Hun får heller være litt sur på meg. ..''

Stå på. Og lykke til med neste bursdag.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Så fint at beskjeden gikk igjennom, selv om den måtte gjentas av svigerinnen.

Jeg er forøvrig enig med PieLill, godt mulig du har heltestatus nå fordi du våget å si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...