Gå til innhold

Nhd: såre øyne og munn på lamictal?

Anbefalte innlegg

Gjest Lamictalschamictal
Skrevet

Hei:) Har gått på lamictal for bp2 i 3 uker nå. Er oppe i 50 mg. Syns de virker. Problemet er at jeg de siste dagene har fått såre rennende øyne og sår munn. Det er ingen synlige sår. I munnen kjennes det mest ut som om jeg har brent meg. Ingen sår utenfor munnen. Spørsmålet er om dette kan være en allergisk reaksjon? Vil helst ikke slutte da jeg føler de hjelper meg. Psykiateren min har påskeferie så får ikke spurt henne. Hva tror du? Jeg er 29 år og kvinne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerte allergisk på lamictal... rennede og kløende øyner, Masse utslett i ansiktet og på hender.... Var ganske merkelig egentlig. Skal ikke se bort i fra at det er lamictalen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...