Gå til innhold

Se film- faller helt ut.

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Fantasi er vel ikke relavant for deg da? Kankje du ikke er en dagdrømmer som drømmer deg bort i fantasiens verden.

Jeg har kuttet helt ut alle skrekkfilmer,siden jeg bor alene og MÅ ha minst 6-7 timers søvn.

Gidder ikke å se flere Segal eller Van Damme filmer.Det er stort sett det samme.

De fleste scifi filmene er over den samme lest.Slemme Aliens kommer til jorda og vil spise/kidnappe eller utrydde menneske-heten.De trenger enten vårt vann,mer plass eller mat.

Vi klarer å forsvare oss og de enten flykter eller dør.

Har du sett de fleste X-files,Matrix,Star Wars og Star-Trek filmene skjer lite nytt.

Bare Babylon 5,Battlestar Gallactica og Terra Nova har en ny vinkling på fremtiden eller aliens.

Det samme med Stagate,SG1 og Atlantis.

Artig at Lost,The River og dramafilmer som Revenge og The Firm lager noe enten nytt eller noe spennende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger nok ikke være noen (p)sykdom, bare at du ikke engasjerer deg nok til å konsentrere deg om filmen, og da får du ikke med deg plottet, og da blir det jo kjedelig..

Søsteren min er nok litt som deg. Det må innrømmes at det er litt kjedelig å se film med henne, for hun får ikke med seg NOEN ting og jeg blir sittende å forklare hele veien. Veldig viktig at hun velger filmen, sånn at hun ikke kan skylde på at det er min 'merkelige filmsmak' som er årsaken - seriøst, hun faller ut av alle filmer som ikke er overtydelige. Årsaken? Jeg tror hun tenker på andre ting, hodet surrer fullt av tanker om hus og barn og skole og alskens bekymringer.

som jeg leser av tråden er det MANGE som sliter med å konsentrere seg om en film. Du er ikke alene. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...