Gå til innhold

Pass på! Nå kommer flåtten og huggormen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• Goliath

3

• frosken

2

• trollemor;o)

2

Mest aktive i denne tråden

''Jeg har aldri så mye som sett en flått. :-)''

Det er ikke overraskende, da du vel knapt nok har sett en skogssti;-)

Hva er det du insinuerer? ;-)

Jeg gikk da gjennom Slottsparken for noen dager siden, på en av skogsstiene der!

:-)

Med vennlig hilsen

Gjest bor på landet

''Ikke alle som trives med å sitte inne foran skjermen dagen lang. – bor på landet''

...eh... nei, men jeg er ikke helt sikker på hva det har med flått å gjøre?

Med vennlig hilsen

Nei, den ville du ikke ta.

Annonse

Deg er det lenge siden jeg har sett her inne, Goliath. (Men det er mangt jeg ikke oppdager, så du kan jo ha vært her uansett).

God påske:-)

Dessverre så er han ikke så annerledes enn sist han var her:

''Her er det visst flere som mobber da Sør - hvis man skal følge din syke logikk:

http://www.dagbladet.no/2012/04/02/kultur/debatt/nav/trygdesnylter/20955381/

Synd det er en av dine politiske meningsfeller som står bak mobbingen denne gang - og enda flere er det, om du bare leser litt i ulike aviser om dette.

Din syke logikk minner for øvrig ikke rent lite på den syke logikken som radikale islammitter legger til grunn for sitt hat mot vesten.

Men siden du aldri har evnet å se deg selv i speilet, så ser du kanskje ikke hvor lik du faktisk er de som du missliker så sterkt?

Egentlig litt skremmende å se hvor blind et menneske kan bli når man har ekstreme meninger. Men det kan også forklare mye av det våset du lirer av deg her..... – Goliath''

[For ordens skyld - dette er hans svar til meg på mitt innlegg til en annen.]

Med vennlig hilsen

''Her er det visst flere som mobber da Sør - hvis man skal følge din syke logikk:

Synd det er en av dine politiske meningsfeller som står bak mobbingen denne gang - og enda flere er det, om du bare leser litt i ulike aviser om dette.

Din syke logikk minner for øvrig ikke rent lite på den syke logikken som radikale islammitter legger til grunn for sitt hat mot vesten.

Men siden du aldri har evnet å se deg selv i speilet, så ser du kanskje ikke hvor lik du faktisk er de som du missliker så sterkt?

Egentlig litt skremmende å se hvor blind et menneske kan bli når man har ekstreme meninger. Men det kan også forklare mye av det våset du lirer av deg her..... – Goliath''

Med vennlig hilsen

Og dessverre ser det heller ikke ut til at Sør har endret seg til det bedre - men heller tvert om.

Han er glad i å "klippe og lime" og trekke ting ut av sin sammenheng - og skyr intet for å sverte de han ikke liker - uansett metode.

Igjen - akkurat som ekstremister normalt har for vane :-)

Gjest Nord og ned.

Med vennlig hilsen

''Dessverre så er han ikke så annerledes enn sist han var her:''

Bortsett fra det halve dusinet kvinnelige, og den ene mannlige disippelen som forduftet, er vel det Goliath skrev og som du siterer noe alt og alle kan underskrive på.

Annonse

Deg er det lenge siden jeg har sett her inne, Goliath. (Men det er mangt jeg ikke oppdager, så du kan jo ha vært her uansett).

God påske:-)

Er ikke ofte her inne, så det er ikke så rart du ikke har sett noe særlig til meg.

Riktig god påske til deg også!

Gjest bor på landet

Med vennlig hilsen

''Dessverre så er han ikke så annerledes enn sist han var her:''

He-he. Dessverre driver du på akkurat slik du gjorde for 10-12 år siden. Utviklingen ligger vel på temmelig nøyaktig 0%.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...