Gå til innhold

Traumatiske opplevelser i fyllaresten

Anbefalte innlegg

For noen år siden hadde jeg tendenser til å bli veldig rusa og selvdestruktiv iblant. Det førte til att politiet måtte ta seg av meg flere ganger. Siden jeg ble ganske vrang måtte de bruke rå makt mot meg. De var som la meg i bakken inne på cella. De drog av belte, sko og jeg trodde de skulle gjøre noe galt. Når jeg ble etterlatt der alene fikk jeg alltid panikk fordi jeg har klaustroforbi. En gang slo jeg hull i hodet også. Da tok de på meg håndhjern og bitta fast beina. Jeg fikk legesjekk. Men måtte ligge slik hele natten. Slike eppisoder har det vært mange av. Jeg har slutta å drikke nå, og er god venn av politiet. Jeg vet at de har slike rettningslinjer og att det er fullt lovlig og att de ikke ville meg noe. Men jeg går rundt å er redd for att noe slikt skal skje igjenn. Hvordan skal jeg bearbeide disse episodene, så jeg slipper å være redd for å havne på ei celle igjenn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37788-traumatiske-opplevelser-i-fyllaresten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Jeg synes heller du skal bruke energien på å forebygge at du havner på cella.

Jeg tror det aldri kan bli (og skal kanskje heller ikke være) utraumatisk å havne bak lås og slå.

Dette synes jeg var et ufølsomt svar NHD. Rose 23 skriver jo at hun har sluttet å drikke, og bruker tankene på å ikke havne i en sånn situasjon igjen. Hun kan vel ha behov for å få hjelp , og bearbeide det hun har opplevd som traumatisk , selvom det hun opplevde var "selvforskyldt". Jeg må si jeg er glad du ikke er min behandler NHD, og jeg skjønner at mange engster seg for å gå i terapi hvis den eneste erfaring de har er dine svar her på forumet. Selvom jeg synes du har mange saklige svar også.

Hva om det ikke var politiet som hala meg inn? Visst det hadde vært tre ukjente menn som hev meg baki en bil, satte seg på meg, bitta fast hendene mine og hev meg inn i ett kott alene. Hadde det da vært annerledes? Da tror jeg att jeg hadde fått tilbud om terapi...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...