Gå til innhold

Hvit duk til konfirmasjonen

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Hvor kjøper jeg rimelige, hvite duker til konfirmasjonen? De må være lange nok til store spisebord.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Katt-ja

5

• Dorthe

2

• Mrs D

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest fattigmor
Skrevet

På jysk i alle farger! tror de er 5 meter lange:O)

Gjest togli
Skrevet

På jysk i alle farger! tror de er 5 meter lange:O)

Supert:) Er de enkle og pene? Orker ikke for mye blondestyr ;)

Gjest togli
Skrevet

Hvite laken!

Selges det fortsatt hvite laken altså? ..

Men til en konfirmasjon? Ekssvigermor kommer til å lukte lunta med det samme hun kommer inn døra :P

Skrevet

Hvis ikke du har noe spesielt imot nervøs fløyel, så er jo det supert i forhold til å slippe å stryke, kjappe å vaske/tørke osv. 5-meters ruller på Jysk.

Gjest togli
Skrevet

Hvis ikke du har noe spesielt imot nervøs fløyel, så er jo det supert i forhold til å slippe å stryke, kjappe å vaske/tørke osv. 5-meters ruller på Jysk.

Er ikke så himla glad i nervøs fløyel, men heller ikke i å stryke :/

Skrevet

Er ikke så himla glad i nervøs fløyel, men heller ikke i å stryke :/

Hehe,- jeg har blitt veldig glad i nervøs fløyel - sikkert pga letvinthets-egenskapene ;-)

Gjest togli
Skrevet

Hehe,- jeg har blitt veldig glad i nervøs fløyel - sikkert pga letvinthets-egenskapene ;-)

Skjønner deg godt ;) Kan jo tenkes jeg gidder å stryke duker når jeg allikevel må stryke bunadskjorter til den store dagen :P

Gjest gryntgrynt
Skrevet

Vi brukte slike. Vet ikke om det er aktuelt for dere. Men de var myke og fine og med diskrét blomstertrykk i samme farge som duken. Kastes etter bruk :)

Gjest togli
Skrevet

Vi brukte slike. Vet ikke om det er aktuelt for dere. Men de var myke og fine og med diskrét blomstertrykk i samme farge som duken. Kastes etter bruk :)

Skal ta en titt :)

Gjest Hulderen
Skrevet

Kjøp billig gardinstoff på IKEA. Blir supre duker, akkurat så lange du måtte ønske.

Gjest togli
Skrevet

Kjøp billig gardinstoff på IKEA. Blir supre duker, akkurat så lange du måtte ønske.

Takk for tips:) Bor dessverre over 20 mil unna nærmeste Ikea :/

Gjest Hulderen
Skrevet

Takk for tips:) Bor dessverre over 20 mil unna nærmeste Ikea :/

Auda. Men du har kanskje kjøpesenter i nærheten med butikker som selger billig stoff i metervare?

Skrevet

Jeg kjøpte noen fine hvite på Nille som var papir men det kunne man knapt se. Men det er lenge siden og minstemann hoppet over konfirmasjonen.

Gjest fattigmor
Skrevet

Supert:) Er de enkle og pene? Orker ikke for mye blondestyr ;)

Enkel og strykefritt:o)

Gjest togli
Skrevet

Auda. Men du har kanskje kjøpesenter i nærheten med butikker som selger billig stoff i metervare?

Joda, har flere steder jeg kan sjekke - har bare ikke kommet så langt ennå ;)

Viktig at jeg slipper å begynne å sy ;)

Gjest togli
Skrevet

Vi hadde konfirmasjon til mitt yngste barn ifjor. Bestilte stoff til to lange duker her: http://www.stoffogstil.no/ Fant stoff de hadde på tilbud, så det ble ikke dyrt, til tross for porto mm. Og det kjekkeste: dukene har akkurat riktig lengde til mine bord :)

http://www.stoffogstil.no/

Takk:) Lagt til i favoritter :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...