Gå til innhold

Hvit duk til konfirmasjonen

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg kjøpte noen fine hvite på Nille som var papir men det kunne man knapt se. Men det er lenge siden og minstemann hoppet over konfirmasjonen.

Har brukt de hvite papirdukene fra Nille før, men de revner så fort..., så jeg føler jeg må ha noe som holder - gjerne til tre konfirmasjoner :P

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Katt-ja

5

• Dorthe

2

• Mrs D

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida

Ok! Men da måtte du sy litt selv? *vilikke!!* :P

Nå får jeg sikkert Sør etter meg, men jeg gikk til en "pakistanerbutikk" på grønnland og de syr også for en billig penge. Nå vet jeg du ikke bor i Oslo, men det finnes kanskje slike butikker i din nærmeste by også.

Princess har i alle fall enkle, hvite i bomulldamask - jeg har kjøpt ved et par anledninger der jeg plutselig har manglet en hvit duk. De koster ikke så mye, men om du skal ha mange så blir det jo dyrt da.

Papir hadde overhodet ikke vært aktuelt i en konfirmasjon!

Annonse

Princess har i alle fall enkle, hvite i bomulldamask - jeg har kjøpt ved et par anledninger der jeg plutselig har manglet en hvit duk. De koster ikke så mye, men om du skal ha mange så blir det jo dyrt da.

''Papir hadde overhodet ikke vært aktuelt i en konfirmasjon!''

Jeg er ikke så veldig fin på det til vanlig, men akkurat der er jeg fullt på linje med deg.

Jeg er ikke så veldig fin på det til vanlig, men akkurat der er jeg fullt på linje med deg.

''Jeg er ikke så veldig fin på det til vanlig, men akkurat der er jeg fullt på linje med deg.''

Var på julaftenfeiring med papirduk en gang - nedtur. Jeg er definitivt ikke fin på det til daglig, men når det kommer til julaften (+ konfirmasjon, dåp og bryllup) kommer man bare ikke drassende med en papirduk!

''Jeg er ikke så veldig fin på det til vanlig, men akkurat der er jeg fullt på linje med deg.''

Var på julaftenfeiring med papirduk en gang - nedtur. Jeg er definitivt ikke fin på det til daglig, men når det kommer til julaften (+ konfirmasjon, dåp og bryllup) kommer man bare ikke drassende med en papirduk!

Enig! Og jeg syns heller ikke det skal være papirduk på julaften, enig i det. Er liksom noen dager som er "hellige" sånn sett. :)

Gjest togli

Høres ut som du har enda mer sy-fobi enn meg (trodde ikke _det_ var mulig) :-)

En rett søm på en duk......det går vel greit - som en pølse i slaktetiden sånn i forbindelse med konfirmasjon, vel? ;-)

Haha - jeg fikser det, men gidder ikke! Gruelig kjedelig å sy.. får angst bare jeg ser den nedstøva symaskina mi :P

Gjest togli

Nå får jeg sikkert Sør etter meg, men jeg gikk til en "pakistanerbutikk" på grønnland og de syr også for en billig penge. Nå vet jeg du ikke bor i Oslo, men det finnes kanskje slike butikker i din nærmeste by også.

Er det ikke lov å si pakistanerbutikk? :o:P

Tror neppe vi har pakistanerbutikker her - eller heller thaibutikker :P Forresten har jeg ei vitnamesisk venninne som kan absolutt ALT når det kommer til sånne ting, så jeg tror nok jeg kan be henne om å forbarme seg over en stakkars ikke-husmoderlig nordmann :P (jeg er flink til å vaske hus - det skal jeg ha! *føle-seg-litt-bedre-nå*)

Gjest togli

Papirduker er ikke aktuelt, nei...

Princess skal jeg sjekke ut! Har en hvit duk fra før, men den er trolig litt kort (skal ha to langbord med plass til seks i lengden) - så jeg tror det holder med to lange duker, ja.... og disse får jeg jo brukt i to konfirmasjoner til senere ;)

Jeg har heller ikke brukt papir til sånne anledninger. Men - jeg synes ikke det er så veldig pent å si det på denne måten, da. Hvis jeg hadde brukt det - og så hvordan dere nedsablet valget, hadde jeg nok blitt litt lei meg.

Annonse

Gjest togli

Jeg har heller ikke brukt papir til sånne anledninger. Men - jeg synes ikke det er så veldig pent å si det på denne måten, da. Hvis jeg hadde brukt det - og så hvordan dere nedsablet valget, hadde jeg nok blitt litt lei meg.

Vel talt...og greit å ta til etterretning ;)

Jeg mener jo at for meg hadde ikke papirduker vært aktuelt i en slik anledning - hva andre gjør sier jeg jo ikke noe om. :o)

''Nå får jeg sikkert Sør etter meg, men jeg gikk til en "pakistanerbutikk" på grønnland''

Innvandrerbutikk eller innvandrersjappe kaller jeg dem. :o) Det er jo innvandrere som har startet butikken så...

Jeg mener jo at for meg hadde ikke papirduker vært aktuelt i en slik anledning - hva andre gjør sier jeg jo ikke noe om. :o)

Rent teknisk sett ja - men jeg tror likevel jeg kunne følt meg litt mislykket om jeg hadde gjort sånn på min tenårings store dag som det for deg "overhodet ikke hadde vært aktuelt!" å gjøre. Om du skjønner hva jeg mener ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...