Gå til innhold

Betennelse i sår, haster

Anbefalte innlegg

Gjest Etkuttherogetkuttder
Skrevet

For noen dager siden skadet jeg meg selv med en rusten saks.

Personalet på avdelingen ville ikke stripse da de mente at jeg ikke skulle stripses siden jeg hadde gjort det selv.

Da jeg våknet i dag hadde jeg vondt i armen og såret var helt bløtt av gult puss.

Det var rødt rundt og var ømt når jeg tok på det.

Er dette betennelse?

Eller er dette et tegn på at det gror.

Jeg hadde litt bacimysin liggende og smørte det på og tok et lite plaster på! Er dette riktig?

Bør jeg anmelde personen som nektet meg hjelp da jeg kuttet meg så dypt?

Jeg synes at selv om at jeg gjorde dette selv så skal jeg ikke nektes hjelp for det.

Jeg er et menneske med rettigheter!

Nå må jeg gå med infeksjon på grunn av at jeg ikke fikk hjelp!

Bør dette anmeldes?

Håper på raskt svar

Skrevet

Du skriver i ditt første innlegg at du er innlagt. Jeg vil oppfordre deg til å bruke hjelpen som finnes rundt deg. Har du snakket med din primærpleier? Ta kontakt med personalet og be om hjelp til å rense og stelle såret du har fått.

Skrevet

Ta kontakt igjen med en sykepleier som jober der og be om hjelp. Legg det frem på en rolig måte og prøv å ikke være agressiv, så hjelper de deg sikkert.

Vet ikke helt om anmeldelse er riktig, men du kan i alle fall ta opp med dem hvordan du opplevde situasjonen. Men jeg ville kanskje ventet med det til jeg var litt roligere og be om et møte, da er det større sjanse for at de tar deg seriøst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...