Gå til innhold

Kjære NHD: En gladnyhet!

Anbefalte innlegg

Vårtrollet
Skrevet

Var aktiv her for noen år siden - det var særlig mye debatt rundt diagnosen min. Byttet psykiater til en som hadde jobbet mye med schizofreni, og da skjedde det ting. Tvangsmedisinering med Risperdal Consta åpnet en ny verden for meg. Endelig!

Noe senere byttet vi til Leponex, og resultatet er strålende. Jeg omtales nå som livsglad og sprudlende og er på vei ut i jobb igjen :-) Ville bare dele denne gladmeldingen med NHD og alle som sliter her inne. Det hender faktisk at det går bra!

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Tusen takk for at du deler denne gode nyheten med oss.

Det er særdeles viktig for de som har samme diagnose som deg at de ser at det er mulig å få et godt liv.

Lykke til videre :-)

Gjest Remlow
Skrevet

Takk for at du skrev dette innlegget :)

Det gjør godt å lese sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...