Gå til innhold

relasjon mellom mann og kvinne

Anbefalte innlegg

ethodeforan
Skrevet

Er i en relasjon med en mann,hvor det er jeg som kjenner noe mer for,han gjør ikke det for meg. Og det involverer såklart sex. Er inne i en situasjon nå som er destruktiv. Vet at det ikke er bra. Tankene raser avgårde.

Men klarer ikke avslutte relasjonen. Er så redd.. vet ikke om jeg klarer å se for meg at han ikke skl være en del av livet mitt. Selv om det er på en absurd måte. Er som et adrenalin rush..

Og når alt kommer til alt så vet jeg hva jeg bør gjøre.. hadde en god venninne fortalt meg om det samme så hadde jeg visst hva jeg skulle rådet henne til..

Holder på å bli små gal...

Bite tennene sammen å kutte han ut. Merker humøret er sakte men sikkert på vei ned..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bedre å "flekke av" plasteret enn å lirke det av. Jeg lirket selv så lenge at "huden er totalt ødelagt."

Skjønner godt det du skriver om adrenalin, men skal du fortsette å bare ha det, må du gjøre deg mer tykkhudet for å stå i denne situasjonen.

Håper du kommer deg fortere ut av denne situasjonen enn jeg greier selv. Lykke til !

ethodeforan
Skrevet

Det er bedre å "flekke av" plasteret enn å lirke det av. Jeg lirket selv så lenge at "huden er totalt ødelagt."

Skjønner godt det du skriver om adrenalin, men skal du fortsette å bare ha det, må du gjøre deg mer tykkhudet for å stå i denne situasjonen.

Håper du kommer deg fortere ut av denne situasjonen enn jeg greier selv. Lykke til !

Suger maks!

Trenger bare å høre det.. blir hvertfall ikke no mer lykkelig av å håpe at det skl bli annerledes.

Blir uvel av tanken..

Men er vel påtide å komme seg ut av den rosa bobla. *sukk*

Gjest mannen sin
Skrevet

Redd?...redd for å miste en som ikke har noen følelser for deg?. Dette går seg nok til med alderen, for jeg antar at du ikke er så gammel.

Det lureste er å slutte å ha sex. Du lurer nok bare deg selv, og tror at han han skal få følelser for deg....

ethodeforan
Skrevet

Redd?...redd for å miste en som ikke har noen følelser for deg?. Dette går seg nok til med alderen, for jeg antar at du ikke er så gammel.

Det lureste er å slutte å ha sex. Du lurer nok bare deg selv, og tror at han han skal få følelser for deg....

Handler ikke om alderen. Man knytter seg til noen. Mulig at ordet redd var feil å bruke,men klarer hvertfall ikke snu å gå vekk.. Problemet er at jeg er altfor altfor involvert i relasjonen.

Når det kommer til sexen så akk,vet at det ikke er noen ide.. men alikevel så gjør man det,sitter med skjegget i postkassa..

Gjest mannen sin
Skrevet

Handler ikke om alderen. Man knytter seg til noen. Mulig at ordet redd var feil å bruke,men klarer hvertfall ikke snu å gå vekk.. Problemet er at jeg er altfor altfor involvert i relasjonen.

Når det kommer til sexen så akk,vet at det ikke er noen ide.. men alikevel så gjør man det,sitter med skjegget i postkassa..

Normalt så vil jo følelsene for noen avta hvis man ikke får noe tilbake. Er du egoistisk?. For hvorfor vil du opprettholde følelser for noen som ikke har følelser for deg?

Problemet er vel at du ved å ha sex med han holder disse følelsene ved like. Tro og håp ligger i den mennesklige natur.

Det å ha "sexvenner" er som regel ikke å anbefale fordi dene ene part ofte legger noe mere i det, og ergo blir det ikke problemfritt.

For menn trenger ikke sex bety noe mere enn bare det fysiske. Det er som mat - ergo bare et behov, som ikke har noe med følelser å gjøre. Det beste er selvfølgelig om det også er følelser tilstede, men det merker man fort. Generelt er nok damer litt annerledes her, men det finnes mange unntak.

Gjest togli
Skrevet

Tror du må velge å fokusere på det viktige her - og det er at du har følelser for ham - han har det ikke for deg. Han får sex når han trenger det - that's it. Er det sånn du ser for deg et forhold med en mann? Hvis du greier å holde på den tanken, så tror jeg du lettere vil kunne bestemme deg for å bryte. Ikke bryt gradvis - bryt NÅ.I motsatt fall utsetter du bare "problemet" og problemet blir større....

ethodeforan
Skrevet

Normalt så vil jo følelsene for noen avta hvis man ikke får noe tilbake. Er du egoistisk?. For hvorfor vil du opprettholde følelser for noen som ikke har følelser for deg?

Problemet er vel at du ved å ha sex med han holder disse følelsene ved like. Tro og håp ligger i den mennesklige natur.

Det å ha "sexvenner" er som regel ikke å anbefale fordi dene ene part ofte legger noe mere i det, og ergo blir det ikke problemfritt.

For menn trenger ikke sex bety noe mere enn bare det fysiske. Det er som mat - ergo bare et behov, som ikke har noe med følelser å gjøre. Det beste er selvfølgelig om det også er følelser tilstede, men det merker man fort. Generelt er nok damer litt annerledes her, men det finnes mange unntak.

Takker for et konstruktivt svar mannen sin.

Innerst inne så vet jo at menn ikke trenger å legge så mye mer i det enn at det er nettopp sex.. Og for "oss" kvinner så betyr det mer. At man føler seg mer knyttet til mannen enn man egentlig er. Husker å ha lest at det handler om et hormon som utløses, og som gjør at vi er mer knyttet enn vi kanskje er.

Følelser og sex er alltid vanskelig. Var hvertfall fint å bare få sagt det høyt eller skrevet. Konfrontere meg selv.. Spesielt når det kommer gode svar fra dere her inne.

Og når jeg har sagt det høyt så kan jeg ikke stikke det under en stol...

Fått snakket med en venninne om det i dag. Kan lage meg gode unnskyldninger for å treffe han, men har bestemt meg for at det vil jeg ikke..

ethodeforan
Skrevet

Tror du må velge å fokusere på det viktige her - og det er at du har følelser for ham - han har det ikke for deg. Han får sex når han trenger det - that's it. Er det sånn du ser for deg et forhold med en mann? Hvis du greier å holde på den tanken, så tror jeg du lettere vil kunne bestemme deg for å bryte. Ikke bryt gradvis - bryt NÅ.I motsatt fall utsetter du bare "problemet" og problemet blir større....

Takk for svar :)

Som sagt så snakket jeg med en venninne i dag..Lettere å komme seg igjennom en slik situasjon hvis jeg har noen som kan backe meg litt, om jeg skulle finne på å "lure" meg selv til å tro noe annet.

Får minne meg selv på det tusen ganger til om jeg må det!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...