Gå til innhold

stikk/bitt

Anbefalte innlegg

Gjest nettken92
Skrevet

hei eg og kjæresten min vi har et problem, vi får noe som ligner på myggstikk men det er ikke myggstikk for det er ikke mygg her, vi vet også at det ikke er maurbitt. dem svir og klør værre en myggstikk til vanlig, vi har 4 kater og fugler, lurer på hva dette kan komme av, og hva man kan gjøre med det, fordi det starter bli veldig ille, i løpet av siste 20 min har eg fått 8 stikk rundt armen, har på armer og bein og mage og rygg vi begge to. vi trenger hjelp med dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Klegg er også plagsomt slik.Også knott.Er det absolutt ingen insekter foreslår også jeg fuglelopper.

Gjest grublendeikveld
Skrevet

Det er nok fuglelopper, som kattene drar inn i huset. Ikke farlig, bare ubehagelig. jeg får det selv omtrent på denne tiden hvert år, har også katter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...