Gå til innhold

Barn er ekle

Anbefalte innlegg

Gjest Beavise
Skrevet

Snørr og guff. Vasker seg ikke på hendene. Dusjer en gang i uken.

Gjest Barn er herlige
Skrevet

Hvilke unger er det du snakker om? De jeg har kontakt med er rene og dusjer nesten hver dag.

hidi, the scorpion
Skrevet

Godt du ikke har barn da!

For min del har mine tre barn bare gitt meg glede, og lite sykdom;)

Men du har dine tanker og jeg har mine.

Klem

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror nok ikke du kjenner mange barn...

Mine barn vasker da hendene like ofte som meg (og det er mange ganger hver dag), samt at det aldri går mer enn to dager uten en dusj...

Mrs. Wallace
Skrevet

De ungene jeg omgås (mine egne inkludert) har bedre håndhygiene enn de fleste voksne jeg observerer på offentlige toaletter.

Gjest sangsol
Skrevet

Søte små- med lubne armer og kinn, med troskyldige øyne som ser spørrende på deg... Små kommentarer og spørsmål om livets store og små undre. Mange har en åpenhet for nye ting som få voksne mangler helt.

De trenger veiledning- og vasker seg/blir vasket så ofte som foreldre/foresatte vil.

Ergo må det vel være foreldre/foresatte som er ekle? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...