Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 En 14 år gammel gutt i England drepte sin mor.Det ingen fortår er hvorfor? http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.8060930 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 De som i fremtiden får diagnosen/betegnelsen psykopat, kan en vanligvis identifisere sent i barnehagen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 De som i fremtiden får diagnosen/betegnelsen psykopat, kan en vanligvis identifisere sent i barnehagen. På hvilken måte? 0 Siter
Gjest Rimsu Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Tipper den gutten har IQ på under 70 etter bildet å dømme. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 På hvilken måte? Ved at de stjeler andres leker.Når de begynner å sloss og krangler begynner de å gråte for å skjule at det var de som begynte.At de veldig tidlig lærer seg å lyve. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Ved at de stjeler andres leker.Når de begynner å sloss og krangler begynner de å gråte for å skjule at det var de som begynte.At de veldig tidlig lærer seg å lyve. Hm... i så fall kjenner jeg mange småbarn som sikkert blir psykopater. ... Må være andre kjennetegn enn dette tenker jeg.. 0 Siter
marlenexxx27 Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Hva vet man egentlig om sannheten ved å lese en avisartikkel? Det er vel stor sannsynlighet for at en avisartikkel består av tilfeldige utsnitt fra historien, at viktige deler mangler - og i verste fall av usannheter. Kanskje det var mora som var psykopat? Kanskje hun misbrukte sønnen seksuelt? Vi vet ikke. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Hva vet man egentlig om sannheten ved å lese en avisartikkel? Det er vel stor sannsynlighet for at en avisartikkel består av tilfeldige utsnitt fra historien, at viktige deler mangler - og i verste fall av usannheter. Kanskje det var mora som var psykopat? Kanskje hun misbrukte sønnen seksuelt? Vi vet ikke. 1.Sier du at man kan unnskyklde en drapsmann,bare han er ung nok? 2.Alle som kjenner moren sier at hun var ett flott menneske og ikke gjorde en flue fortred. Jeg var også 14 en gang,og jeg ville ikke en gang skade en flue eller en meitemark.Gråt nesten 1 mnd når min hamster døde. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 På hvilken måte? En observerer det på en systematisk, vedvarende ansvarsløs, aggressiv og overfor andre krenkende og devaluerende adferd. Ikke enkelthendelse, men det gjentagende og vedvarende. Lille Lise har akkurat bygget ferdig legohuset. Det kan bli ødelagt av den aktive, uoppmerksomme, litt klomsete og hyperaktive Per som løper forbi. Det kan også bli ødelagt av Knut som målrettet og tilfreds tråkker midt oppe i huset med full kraft. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Hm... i så fall kjenner jeg mange småbarn som sikkert blir psykopater. ... Må være andre kjennetegn enn dette tenker jeg.. Sikkert.Jeg er jo ingen fagmann. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 En observerer det på en systematisk, vedvarende ansvarsløs, aggressiv og overfor andre krenkende og devaluerende adferd. Ikke enkelthendelse, men det gjentagende og vedvarende. Lille Lise har akkurat bygget ferdig legohuset. Det kan bli ødelagt av den aktive, uoppmerksomme, litt klomsete og hyperaktive Per som løper forbi. Det kan også bli ødelagt av Knut som målrettet og tilfreds tråkker midt oppe i huset med full kraft. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.