Gå til innhold

Husk å ta dine medisiner!

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Hadde en meget fin dag i går.Skrev flere positive og gode inlegg på Åpent.

Så får jeg ett tilbakeslag,og må inrømme at jeg MÅ ta mine 100 mg Zoloft per dag og ikke trappe ned uten å rådføre meg med (fast)legen.Blir stiv og støl,og liker det ikke,men overleve må man jo.

Økonomisk uro i verden.Drap og dødsulykker hver uke.Folk som dør i ras.Flystyrt og død.Skoledrap nr 50 i usa.

Idioter med penger og rett hudfarge tror de klarer å styre verdens mektigste nasjon.De fortår ikke at de styrer hele verden.Kun demokrater har nok iq til å redde verden fra undergang.

Verden er ond,men det er ikke jeg.Låse seg inne her i Norge/Sverige? Skru av nyheter? Dope seg inn i fantasi og virkelighetsflukt?

Flaut å være voksen med både angst og depresjon. Mani/Hypomani er ikke noe problem,og det blir skjelden oppdaget.

Hverken Hærland eller Skåber hadde klart seg uten sin munnrappe stil uten videre tankegang bak.De er vel begge til stadighet maniske? Eller i allefall hypomane? Hva skjer når de kutter ut sukker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Hverken Hærland eller Skåber hadde klart seg uten sin munnrappe stil uten videre tankegang bak.De er vel begge til stadighet maniske? Eller i allefall hypomane? Hva skjer når de kutter ut sukker?''

Mener du at de er hypomane bare fordi de er munnrappe?! Når det er sagt, så har jo skåber og hærland svært ulik personlighet, selv om begge er flinke å prate for seg.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

''Hverken Hærland eller Skåber hadde klart seg uten sin munnrappe stil uten videre tankegang bak.De er vel begge til stadighet maniske? Eller i allefall hypomane? Hva skjer når de kutter ut sukker?''

Mener du at de er hypomane bare fordi de er munnrappe?! Når det er sagt, så har jo skåber og hærland svært ulik personlighet, selv om begge er flinke å prate for seg.

Jeg har samme personlighet,men fordi jeg er stor,får jeg ofte beskjed om at jeg tar plass,og at få andre slipper til.

Bedre å holde kjeft altid og bare prate når man blir til-snakket.Får man kjeft lenge nok holder selv den munnrappe kjeft.

Det var min lykkeligste tid den gangen jeg fikk snakke fritt og fielpe om hva som helst.Der man på klippene som ble utelatt fra sendingen vil man oppdage at Såber er mye grovere i sin fleip enn Hærland.Anne-Kat er mer genert.Det ser man når latteren har vondt for å stoppe.

Skrevet

''Hverken Hærland eller Skåber hadde klart seg uten sin munnrappe stil uten videre tankegang bak.De er vel begge til stadighet maniske? Eller i allefall hypomane?''

Klarer ikke se koblingen mellom deres "munnrappe" stil/rolle i yrkessammenheng og mani.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...