Gjest Nord og ned. Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jo, men poenget er jo at du (og kristne) ikke trenger ta offentlig avstand fra diverse terroristangrep som begås av kristne og "kristne". Hvorfor skal da muslimer måtte ta offentlig avstand fra diverse terroristangrep om begås av muslimer og "muslimer"? Ser du ikke at det er forskjellsbehandling? Med vennlig hilsen ''Jo, men poenget er jo at du (og kristne) ikke trenger ta offentlig avstand fra diverse terroristangrep som begås av kristne og "kristne'' Joda, nå vet jo alle at du satt her og skrev dritt og sjikane i dagene etter 22/7 og neppe hadde tid til å gå ut døra. Men det skal vel godt gjøres at du på en eller annen måte ikke fikk med deg at mange hundre tusen nordmenn var ute med roser og gikk i tog, enda ingen av dem var forpliktet til det overhode tatt i følge deg og din dypt syke tankegang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrNobody Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hei, Jeg synes ikke det er noe fundamentalt galt med det du spør om, bortsett fra at jeg synes at å stille spørsmål bare ved muslimer er merkelig (jeg hadde sagt det samme uansett om det var jøder, kristne, hinduer eller andre du hadde nevnt). Ser man f. eks. på hvem som genererer terror i Europa de siste årene (enten man ser på de siste få årene, eller de siste 100 årene) så er det ikke muslimer som topper statistikken. De er faktisk underrepresentert (!) i statistikken for Europa, i følge Europol. ''Islamister har stått bak bare fem av 940 planlagte, gjennomførte eller avslørte terroraksjonene i Europa de siste tre årene.'' Kilde: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4105170.ece Faktum er at de aller fleste innvandrere i Norge også ønsker demokrati, ytringsfrihet, og stort sett det samme som "vi" gjør. (jeg kan finne undersøkelser til deg, hvis du ønsker det). Det er, i følge SSB, 2% muslimer i Norge. Noen få av dem ønsker sikkert sharia (som er et lovsystem, og ikke nødvendigvis at man skal ha straffer som å kutte hendene av folk). Men, rent hypotetisk, selv om alle muslimene i Norge ønsket sharia, så er det fremdeles 98% av befolkningen som ikke gjør det. Ikke bare det, 80% av innvandrere i Norge er ikke-muslimer (de fleste er kristne), så det er heller ingen utsikt til at de skal overta i fremtiden. ===== Om jeg er "happy"? Både ja og nei. Det har aldri vært så få mennesker drept i krig som de siste årene. Tanken på et nytt Vietnam (med ufattlige 3 millioner (!) sivile drept av veslige bomber) er veldig usannsynlig. Også i Oslo går de aller fleste krim-rater ned. Vi har noen få hyperkriminelle, og de bør vi skjerpe innsatsen mot. Vi har grupper i Norge som har byttet ut "jøde" med "muslim", og nå lager det samme trusselbildet mot muslimer som man hadde mot jøder på slutten av 1920-årene. Disse gruppene lager mye støy, men faktum er at de fleste nordmenn i større og større grad er mindre skeptiske mot innvandrere. http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Oslofolk-sier-ja-takk-til-flere-innvandrere-6793775.html Håper det er svar på det du spurte om. Si fra hvis det er noe annet. :-) Med vennlig hilsen Jeg synes ikke det er noe fundamentalt galt med det du spør om, bortsett fra at jeg synes at å stille spørsmål bare ved muslimer er merkelig (jeg hadde sagt det samme uansett om det var jøder, kristne, hinduer eller andre du hadde nevnt). Du skal ikke synes det er så rart. Det er KUN denne lille gruppen som skremmer meg. De andre er, i mine øyner, liksom fredligere anlagt, med en agenda som ikke virker så skjult. Ps. Hvordan får dere til copy/paste på den måten dere gjør her inne ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg synes ikke det er noe fundamentalt galt med det du spør om, bortsett fra at jeg synes at å stille spørsmål bare ved muslimer er merkelig (jeg hadde sagt det samme uansett om det var jøder, kristne, hinduer eller andre du hadde nevnt). Du skal ikke synes det er så rart. Det er KUN denne lille gruppen som skremmer meg. De andre er, i mine øyner, liksom fredligere anlagt, med en agenda som ikke virker så skjult. Ps. Hvordan får dere til copy/paste på den måten dere gjør her inne ? Hei, Du bruker to apostrofer (til venstre for Enter-tasten) før og etter sitatet. ''Du skal ikke synes det er så rart. Det er KUN denne lille gruppen som skremmer meg. De andre er, i mine øyner, liksom fredligere anlagt, med en agenda som ikke virker så skjult.'' Det skremmer fordi det står side opp og side ned i avisen om dem, og fordi folk skriver om dem på samme måte som deres politiske forfedre skrev om jødene for 80-90 år siden. Det viser seg jo at det er folk på steder med få/ingen muslimer som er mest kritisk til dem. Speer (som skriver masse antimuslimske innlegg her) har innrømmet at hun ikke kjenner en eneste muslim, for eksempel. N&N her på forum presenterer dessverre den ene blanke løgnen etter den andre. I svar til meg nedenfor skrev han: ''SSb har presentert tallfakta som forteller at hovedstaden er muslimsk om bare få tiår.'' Det SSB faktisk skrev var: ''I 2040 vil nesten halvparten av Oslos befolkning ha innvandrerbakgrunn, på landbasis hver fjerde person.'' http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Halvparten-innvandrere-i-2040-6783189.html Bemerk: "Innvandrere", og ikke "muslimer". På landsbasis er 80% av innvandrere ikke-muslimer. Ved hjelp av disse løgnene så fremstiller han et helt falskt virkelighetsbilde. Han ønsker å lage problemer. ==== Folk som bor steder med et greit antall muslimer er langt mer positive til muslimer enn det folk som bor steder uten muslimer er. I noen få områder så har man fått oppsamlinger av (muslimske) innvandrere, og da er gjerne de som bodde der først negative, men det handler jo ofte om andre ting. Samt økonomi. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Som blir påpekt nedenfor i tråden, disse ble utvist pga. ulovlige aktiviteter, ikke for på grunn av meningene de har. Å utvise folk på grunnlag av deres meninger er slikt man bedriver i land vi ikke ønsker å sammenligne oss med. ^Sør - Som blir påpekt nedenfor i tråden, disse ble utvist pga. ulovlige aktiviteter, ikke for på grunn av meningene de har.^ Det er faktisk ganske så feil Sør. Det stemmer kun for 1 eller 2 av de utviste. Det den franske presidenten ettertrykkelig sa på pressekonferansen var som følger: ^Utvisningene sender en klar melding om at de som uttaler seg imot den franske republikkens verdier, vil bli utvist, øyeblikkelig og uten unntak eller nåde - president Nicolas Sarkozy^ Og begrunnelsen for 2 av disse var som følger. ^Den maliske imamen ble deportert for antisemittiske uttalelser, for å ha talt for fullt ansiktsslør og for å ha avvist vestlige verdier, mens tunisieren får sin skjebne beseglet for å ha krevd at alle som avviker fra sann muslimsk lære, blir henrettet^ Så Frankrike har endelig forstått at de må reagere raskere og hardere for å hindre at radikal islam ikke får utvikle seg fitt videre på samme måte som før, og velger en vei som minner mye om kampen mot nynazismen - hvilket er meget bra. Det merkelige er at du støtter veldig de tiltak som iverksettes i kampen mot nynazister og høyreekstreme, men når samme tiltak iverksettes mot radikale islamitter så finner du alle mulige påstander om hvorfor det er helt feil.... Er det fordi du tar parti for den ene siden når det gjelder kampen mot ekstremistene - eller synes du som de fleste av oss at begge deler er like ille? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hei, Jeg synes ikke det er noe fundamentalt galt med det du spør om, bortsett fra at jeg synes at å stille spørsmål bare ved muslimer er merkelig (jeg hadde sagt det samme uansett om det var jøder, kristne, hinduer eller andre du hadde nevnt). Ser man f. eks. på hvem som genererer terror i Europa de siste årene (enten man ser på de siste få årene, eller de siste 100 årene) så er det ikke muslimer som topper statistikken. De er faktisk underrepresentert (!) i statistikken for Europa, i følge Europol. ''Islamister har stått bak bare fem av 940 planlagte, gjennomførte eller avslørte terroraksjonene i Europa de siste tre årene.'' Kilde: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4105170.ece Faktum er at de aller fleste innvandrere i Norge også ønsker demokrati, ytringsfrihet, og stort sett det samme som "vi" gjør. (jeg kan finne undersøkelser til deg, hvis du ønsker det). Det er, i følge SSB, 2% muslimer i Norge. Noen få av dem ønsker sikkert sharia (som er et lovsystem, og ikke nødvendigvis at man skal ha straffer som å kutte hendene av folk). Men, rent hypotetisk, selv om alle muslimene i Norge ønsket sharia, så er det fremdeles 98% av befolkningen som ikke gjør det. Ikke bare det, 80% av innvandrere i Norge er ikke-muslimer (de fleste er kristne), så det er heller ingen utsikt til at de skal overta i fremtiden. ===== Om jeg er "happy"? Både ja og nei. Det har aldri vært så få mennesker drept i krig som de siste årene. Tanken på et nytt Vietnam (med ufattlige 3 millioner (!) sivile drept av veslige bomber) er veldig usannsynlig. Også i Oslo går de aller fleste krim-rater ned. Vi har noen få hyperkriminelle, og de bør vi skjerpe innsatsen mot. Vi har grupper i Norge som har byttet ut "jøde" med "muslim", og nå lager det samme trusselbildet mot muslimer som man hadde mot jøder på slutten av 1920-årene. Disse gruppene lager mye støy, men faktum er at de fleste nordmenn i større og større grad er mindre skeptiske mot innvandrere. http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Oslofolk-sier-ja-takk-til-flere-innvandrere-6793775.html Håper det er svar på det du spurte om. Si fra hvis det er noe annet. :-) Med vennlig hilsen 'Vi har grupper i Norge som har byttet ut "jøde" med "muslim", - Sør' Du kan like gjerne bytte det ut med dette: Vi har grupper i Norge som har byttet ut "jøde" med "vesten", Det blir akkurat like riktig - eller like feil. Helt avhengig av hvor mye og hva du ønsker å krisemaksimere, eller hvilket ståsted du har. Uansett blir det bare svada av en sammenlikning av noe som ikke finnes sammenlignbart.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nord og ned. Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hei, Du bruker to apostrofer (til venstre for Enter-tasten) før og etter sitatet. ''Du skal ikke synes det er så rart. Det er KUN denne lille gruppen som skremmer meg. De andre er, i mine øyner, liksom fredligere anlagt, med en agenda som ikke virker så skjult.'' Det skremmer fordi det står side opp og side ned i avisen om dem, og fordi folk skriver om dem på samme måte som deres politiske forfedre skrev om jødene for 80-90 år siden. Det viser seg jo at det er folk på steder med få/ingen muslimer som er mest kritisk til dem. Speer (som skriver masse antimuslimske innlegg her) har innrømmet at hun ikke kjenner en eneste muslim, for eksempel. N&N her på forum presenterer dessverre den ene blanke løgnen etter den andre. I svar til meg nedenfor skrev han: ''SSb har presentert tallfakta som forteller at hovedstaden er muslimsk om bare få tiår.'' Det SSB faktisk skrev var: ''I 2040 vil nesten halvparten av Oslos befolkning ha innvandrerbakgrunn, på landbasis hver fjerde person.'' http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Halvparten-innvandrere-i-2040-6783189.html Bemerk: "Innvandrere", og ikke "muslimer". På landsbasis er 80% av innvandrere ikke-muslimer. Ved hjelp av disse løgnene så fremstiller han et helt falskt virkelighetsbilde. Han ønsker å lage problemer. ==== Folk som bor steder med et greit antall muslimer er langt mer positive til muslimer enn det folk som bor steder uten muslimer er. I noen få områder så har man fått oppsamlinger av (muslimske) innvandrere, og da er gjerne de som bodde der først negative, men det handler jo ofte om andre ting. Samt økonomi. Med vennlig hilsen ''Ved hjelp av disse løgnene så fremstiller han et helt falskt virkelighetsbilde.'' Igjen er du ute med løgn og bløff. SSb regner ikke med tredje generasjon muslimer som innvandrere i sine beregninger. Det vil si at en stor andel av de som allerde er født, og de som blir født fremover ikke er med i tallene som utlendinger. Med muslimers skyhøye fødselsrater vil derfor andelen passere 50% i Oslo lenge FØR det har gått 40 år. Når det er sagt er SSb totalt useriøse. Det er bare noen få år siden de fortalte at vi ikke vile bli 5 millioner før i 2020. det gikk unna på rundt halve tida. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jo, men poenget er jo at du (og kristne) ikke trenger ta offentlig avstand fra diverse terroristangrep som begås av kristne og "kristne". Hvorfor skal da muslimer måtte ta offentlig avstand fra diverse terroristangrep om begås av muslimer og "muslimer"? Ser du ikke at det er forskjellsbehandling? Med vennlig hilsen Nå er ikke jeg hverken kristen eller "kristen", så jeg forstår ikke helt hvor du vil med dette nå, annet enn at det er forsøk på bortforklaring eller fornektelse av virkeligheten, igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Nå er ikke jeg hverken kristen eller "kristen", så jeg forstår ikke helt hvor du vil med dette nå, annet enn at det er forsøk på bortforklaring eller fornektelse av virkeligheten, igjen. ''Nå er ikke jeg hverken kristen eller "kristen", så jeg forstår ikke helt hvor du vil med dette nå, annet enn at det er forsøk på bortforklaring eller fornektelse av virkeligheten, igjen.'' Du omgår spørsmålet: Hvorfor forventer du ikke at kristne skal ta avstand når du forventer at muslimer skal gjøre det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 ''Nå er ikke jeg hverken kristen eller "kristen", så jeg forstår ikke helt hvor du vil med dette nå, annet enn at det er forsøk på bortforklaring eller fornektelse av virkeligheten, igjen.'' Du omgår spørsmålet: Hvorfor forventer du ikke at kristne skal ta avstand når du forventer at muslimer skal gjøre det? ''Hvorfor forventer du ikke at kristne skal ta avstand når du forventer at muslimer skal gjøre det?'' Hvor i svarte har jeg skrevet at kristne ikke skal ta avstand? Nå må du gi deg da. Jeg svarte at jeg ikke var hverken kristen eller "kristen" selv! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 ''Hvorfor forventer du ikke at kristne skal ta avstand når du forventer at muslimer skal gjøre det?'' Hvor i svarte har jeg skrevet at kristne ikke skal ta avstand? Nå må du gi deg da. Jeg svarte at jeg ikke var hverken kristen eller "kristen" selv! Du skriver her at du vil at muslimer skal ta avstand... Hvorfor har du aldri skrevet at kristne må ta avstand? Det er en forskjellsbehandling, hvor kristne terrorister blir holdt individuelt ansvarlig, mens muslimer holdes kollektivt ansvarlige for individers terror. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Du skriver her at du vil at muslimer skal ta avstand... Hvorfor har du aldri skrevet at kristne må ta avstand? Det er en forskjellsbehandling, hvor kristne terrorister blir holdt individuelt ansvarlig, mens muslimer holdes kollektivt ansvarlige for individers terror. Med vennlig hilsen ''Hvorfor har du aldri skrevet at kristne må ta avstand'' I alle dager... Ok.. Jo, kristne bør også selvfølgelig ta avstand. Fornøyd nå? Poenget var at det ikke var dette som ble diskutert overhodet i denne tråden. Hold deg til saken! Skal jeg legge meg etter deg og ta deg for alt du aldri har skrevet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 ''Hvorfor har du aldri skrevet at kristne må ta avstand'' I alle dager... Ok.. Jo, kristne bør også selvfølgelig ta avstand. Fornøyd nå? Poenget var at det ikke var dette som ble diskutert overhodet i denne tråden. Hold deg til saken! Skal jeg legge meg etter deg og ta deg for alt du aldri har skrevet? ''Skal jeg legge meg etter deg og ta deg for alt du aldri har skrevet?'' Det er jo nettopp det folk forsøker å "ta" muslimer på. Man forventer at muslimer skal ta avstand fra det ene og det andre, men akkurat som du påpeker er dette helt urimelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 ''Skal jeg legge meg etter deg og ta deg for alt du aldri har skrevet?'' Det er jo nettopp det folk forsøker å "ta" muslimer på. Man forventer at muslimer skal ta avstand fra det ene og det andre, men akkurat som du påpeker er dette helt urimelig. ''Det er jo nettopp det folk forsøker å "ta" muslimer på. Man forventer at muslimer skal ta avstand fra det ene og det andre, men akkurat som du påpeker er dette helt urimelig.'' Nei, det er ikke urimelig, merk deg nå at denne tråden handler om islamister og imamer, det er det vi snakker om her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 ''Det er jo nettopp det folk forsøker å "ta" muslimer på. Man forventer at muslimer skal ta avstand fra det ene og det andre, men akkurat som du påpeker er dette helt urimelig.'' Nei, det er ikke urimelig, merk deg nå at denne tråden handler om islamister og imamer, det er det vi snakker om her. Nettopp. Islamister. Hvorfor skal vanlige muslimer måtte ta avstand fra dem? Det er du som skaper en assossiasjon, og så forventer du at de skal måtte ta avstand fra den... Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nettopp. Islamister. Hvorfor skal vanlige muslimer måtte ta avstand fra dem? Det er du som skaper en assossiasjon, og så forventer du at de skal måtte ta avstand fra den... Med vennlig hilsen ''Hvorfor skal vanlige muslimer måtte ta avstand fra dem? Det er du som skaper en assossiasjon, og så forventer du at de skal måtte ta avstand fra den...'' Jeg har ikke krevd at vanlige muslimer skal ta avstand og forventer det heller ikke, men det ville vært en god idé, og jeg tror det ville ha hjulpet mye på fordommer og hat mot muslimer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 ''Hvorfor skal vanlige muslimer måtte ta avstand fra dem? Det er du som skaper en assossiasjon, og så forventer du at de skal måtte ta avstand fra den...'' Jeg har ikke krevd at vanlige muslimer skal ta avstand og forventer det heller ikke, men det ville vært en god idé, og jeg tror det ville ha hjulpet mye på fordommer og hat mot muslimer. Dette er jo generelt - hvis man har fordommer mot f. eks. funksjonshemmede, eller kvinner - er det da funksjonshemmede, kvinner som må "gjøre noe", eller er det personen med fordommene? Det som hjelper er jo at de som har fordommene du beskriver gjør noe med dem, og ikke ofrene for fordommer? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysah Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Dette er jo generelt - hvis man har fordommer mot f. eks. funksjonshemmede, eller kvinner - er det da funksjonshemmede, kvinner som må "gjøre noe", eller er det personen med fordommene? Det som hjelper er jo at de som har fordommene du beskriver gjør noe med dem, og ikke ofrene for fordommer? Med vennlig hilsen Glitrende svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Glitrende svar. Takk! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest duken Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Flinke mannen sin, det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Dette er jo generelt - hvis man har fordommer mot f. eks. funksjonshemmede, eller kvinner - er det da funksjonshemmede, kvinner som må "gjøre noe", eller er det personen med fordommene? Det som hjelper er jo at de som har fordommene du beskriver gjør noe med dem, og ikke ofrene for fordommer? Med vennlig hilsen Nå er det ikke vits at du prøver å dra inn funksjonshemmede eller kvinner eller noe annet enn det vi snakker om her. Jeg kommer ikke til å svare deg på det uansett. Jeg holder meg til saken. ''Det som hjelper er jo at de som har fordommene du beskriver gjør noe med dem, og ikke ofrene for fordommer?'' Vel, jeg er av den oppfatning at fordommer ofte ikke er tomme, de kommer ofte fra et sted og er ikke alltid grunnløse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377919-sarkozy-utviser-islamister-og-imamer/page/5/#findComment-3324459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.