Gå til innhold

Har du brukt narkotika?

Anbefalte innlegg

Gjest Filkus
Skrevet

Jeg har forsøkt hasj og speed. Speed gav en deilig rus, mens speed er noe dritt.

Skrevet

''Jeg har forsøkt hasj og speed. Speed gav en deilig rus, mens speed er noe dritt.''

Noe sier meg at du ikke er helt nykter enda! ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest Filkus
Skrevet

Ble litt feil. Jeg mener hasj gav en deilig rus.

Gjest Filkus
Skrevet

''Jeg har forsøkt hasj og speed. Speed gav en deilig rus, mens speed er noe dritt.''

Noe sier meg at du ikke er helt nykter enda! ;-)

Med vennlig hilsen

Hehe, av og til kobler hjernen ut.

Gjest Fundering
Skrevet

Hvorfor vil du vite om andre her har brukt narkotika? For å få tips om andre sorter å prøve ut? For å advare om speed? Eller bare skryte av at du har prøvd?

Skrevet

Har røykt hasj noen ganger når jeg har vært alkoholpåvirket. Hver gang har jeg blirr svært trøtt, kvalmen og uvel. Så denne rusen har virleig ikke vært positiv for meg.

Gjest minnah
Skrevet

Har prøvd hasj 2-3 ganger. Fryktelig ubehagelig effekt for min del. Hvorfor gjentok jeg det da? Var ung, og trodde det ville være annerledes "denne gangen". Kan ikke anbefales.. :-(

Gjest Ladytron
Skrevet

Har prøvd speed en gang, og hasj en del ganger. Lenge siden nå.

Gjest minnah
Skrevet

Hehe, av og til kobler hjernen ut.

Hm..... årsak og virkning.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...