Gjest Filkus Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Jeg har forsøkt hasj og speed. Speed gav en deilig rus, mens speed er noe dritt. 0 Siter
Sør Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 ''Jeg har forsøkt hasj og speed. Speed gav en deilig rus, mens speed er noe dritt.'' Noe sier meg at du ikke er helt nykter enda! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Filkus Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Ble litt feil. Jeg mener hasj gav en deilig rus. 0 Siter
Gjest Filkus Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 ''Jeg har forsøkt hasj og speed. Speed gav en deilig rus, mens speed er noe dritt.'' Noe sier meg at du ikke er helt nykter enda! ;-) Med vennlig hilsen Hehe, av og til kobler hjernen ut. 0 Siter
Gjest Fundering Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Hvorfor vil du vite om andre her har brukt narkotika? For å få tips om andre sorter å prøve ut? For å advare om speed? Eller bare skryte av at du har prøvd? 0 Siter
Franzeska Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Har røykt hasj noen ganger når jeg har vært alkoholpåvirket. Hver gang har jeg blirr svært trøtt, kvalmen og uvel. Så denne rusen har virleig ikke vært positiv for meg. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Har prøvd hasj 2-3 ganger. Fryktelig ubehagelig effekt for min del. Hvorfor gjentok jeg det da? Var ung, og trodde det ville være annerledes "denne gangen". Kan ikke anbefales.. :-( 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Har prøvd speed en gang, og hasj en del ganger. Lenge siden nå. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Hehe, av og til kobler hjernen ut. Hm..... årsak og virkning..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.