Gå til innhold

Psykiske lidelser og tidlig utløsning

Anbefalte innlegg

Gjest The stallion
Skrevet

Lamictal og tidlig utløsning? Normalt sett kan vel antidepresiva gi nedsatt seksuell ytelse, og kan skape problemer med utløsning og/eller gi forsinket utløsning. Dette har jeg erfart selv, da jeg fikk antidepresiva (Cipralex) tidligere, og min seksuelle utholdenhet ble da ganske bra. Så sluttet jeg med Cipralex, og jeg var snart tilbake på tidlig utløsning. Så fikk jeg diagnosen Unipolar lidelse og satt på Lamictal (250mg daglig) Nå er min seksuelle utholdenhet kortere enn noensinne. Kan dette ha noe med Lamical å gjøre?___________ Antidepressiva mot tidlig utløsning? Jeg ser også at leger gir råd om å bruke antidepressiva som medisin mot tidlig utløsning. Hva mener du om dette? Fungerer det ved å ta en pille en stund før man skal yte? I så tilfelle, er det aktuelt for meg å ta f.eks Cipralex for dette når jeg allrede går på Lamictal? Det høres litt mye ut...

Videoannonse
Annonse
Gjest fruitcake
Skrevet

Ingen anelse om Lamictal kan gi slike problemer. Lurer på om SSRI ikke også kan gi tidligere utløsning. Husker derimot at jeg en gang tok en gammel type antidepressiva, og da ble utholdenheten økt med flere timer. :P

Gjest oioiol
Skrevet

Hvis medisineringen din ellers fungerer for deg, så syns jeg det er rimelig å først prøve ulike teknikker for å utsette utløsning. Det er skrevet mye om pc-muskelen på seksualitetsforumet her. Seksuell utholdenhet kan trenes opp. Hvorvidt det er sammenheng med medikakamentet og tidlig utløsning vet jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...