Gå til innhold

Filmer til 10 år gammel jente?

Anbefalte innlegg

petter smart

Niesen min fyller 10 år og jeg hater å gi penger i gave. Tenkte derfor på en film, men aner jo ikke hva 10 år gamle jenter liker. Har ikke lyst til å spørre heller, for det skal jo være en overraskelse (vil ikke at foreldrene skal "bestemme" det heller). Hun er godt forbi Barbie-stadiet, og da datt jeg av.

Noen som har peiling på hvilke filmer (evt TV-serier) 10 år gamle jenter ser på?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377934-filmer-til-10-%C3%A5r-gammel-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Jeg vet ikke om hun er for ung for Twilight serien? Den er jo veldig fjortis med love, spenning, eventyr :-)

Ellers kanskje den siste Harry Potter filmen?

Harry Potter er en mulighet. Synes Twilight virker noe skummelt for en 10-åring.

Annonse

petter smart

Om du skal gi filmer med 11-årsgrense til en 10-åring synes jeg du skal klarere det med foreldrene først.

Asfalt-englene og Bestevenner er to filmer som fenger veldig godt i den aldersgruppen i alle fall.

Det er jo også noe å tenke på. Takk for tips og råd.

Gjest ambrose

Hva med "Alvin og gjengen"? Det er vel kommet ut 3 av de nå. Vi så den første og den var veldig fin og den er morsom.

"Hannah Montana" - hva med den? Den gikk som både tv-serie og film. Så filmen og den var også veldig fin (så den faktisk flere ganger). Min datter elsket den serien og filmen da hun var på den alderen (hun er nå 13).

Gjest alvin og gjengen 3

Hva med "Alvin og gjengen"? Det er vel kommet ut 3 av de nå. Vi så den første og den var veldig fin og den er morsom.

"Hannah Montana" - hva med den? Den gikk som både tv-serie og film. Så filmen og den var også veldig fin (så den faktisk flere ganger). Min datter elsket den serien og filmen da hun var på den alderen (hun er nå 13).

''Hva med "Alvin og gjengen"? Det er vel kommet ut 3 av de nå. Vi så den første og den var veldig fin og den er morsom.''

Akkurat den tenkte jeg på også. 11-åringen min elsker disse små ekornene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...