Gjest ide-teknikeren Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 ...å sitte å lese meningsløse ting mens man spiser frokosten sin? F.eks. melkekartonger, baksiden av cornflakes-pakken, kjedelige deler av avisen du aldri ville lest før, etc.. Noen som har en forklaring? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Menneskets hjerne trenger konstant stimulering, ellers dør den. Derfor mange trenger å lese mens man spiser og går på do (helst ikke alle tre tingene samtidig), synger mens man vasker opp eller dusjer. Derfor vi drømmer. 0 Siter
Gjest Uhuhu Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Er da ikke meningsløst det! Det er jo inspirerende ting som skrives der. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Jeg skal svare deg i morgen når jeg spiser frokosten min.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Der har jeg forklaringen på hvorfor min favorittlektyre i badekaret er Se og Hør! Det er kun der jeg leser det... fordi det er ekstremt avslappende og deilig. Slipper å bryne hjernecellene, så det blir full relaxing 0 Siter
ekte nick Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Der har jeg forklaringen på hvorfor min favorittlektyre i badekaret er Se og Hør! Det er kun der jeg leser det... fordi det er ekstremt avslappende og deilig. Slipper å bryne hjernecellene, så det blir full relaxing Leser du virkelig i badekaret? Blir det ikke mye søl og vått på bladet da? 0 Siter
ekte nick Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Jeg trener på Mindfullness, tilstedeværelse fullt og helt her og nå, og da er det å lese mens jeg spiser en av de tingene jeg øver meg på å ikke gjøre. Da nyter jeg måltidet mye bedre! :-) 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Jeg syns det er deilig å lese meningsløse ting mens jeg sitter på do... Shampooflasker, ansiktskremer... liker å lese om de fantasiske egenskapene.... om alle parabenene.... lære meg litt finsk 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Jeg syns det er deilig å lese meningsløse ting mens jeg sitter på do... Shampooflasker, ansiktskremer... liker å lese om de fantasiske egenskapene.... om alle parabenene.... lære meg litt finsk Hehehe, jeg lærer meg også finsk på do! Men det er et ganske snevert ordtilfang, da. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Hehehe, jeg lærer meg også finsk på do! Men det er et ganske snevert ordtilfang, da. Får sikkert bruk for det om jeg skal til frisør i finland. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Leser du virkelig i badekaret? Blir det ikke mye søl og vått på bladet da? Ligger jo med hele kroppen i badekaret og hendene over vannet sammen med bladet 0 Siter
Mrs D Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Der har jeg forklaringen på hvorfor min favorittlektyre i badekaret er Se og Hør! Det er kun der jeg leser det... fordi det er ekstremt avslappende og deilig. Slipper å bryne hjernecellene, så det blir full relaxing ''Der har jeg forklaringen på hvorfor min favorittlektyre i badekaret er Se og Hør! Det er kun der jeg leser det...'' At folk, inklusivt meg selv, finner Se og Hør på venterommet hos legen er nå lett å forklare. Men hvordan du finner Se og Hør ved siden av badekaret ditt er verre. Da må du ha kjøpt det, og "ingen" kjøper jo Se og hør. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 ''Der har jeg forklaringen på hvorfor min favorittlektyre i badekaret er Se og Hør! Det er kun der jeg leser det...'' At folk, inklusivt meg selv, finner Se og Hør på venterommet hos legen er nå lett å forklare. Men hvordan du finner Se og Hør ved siden av badekaret ditt er verre. Da må du ha kjøpt det, og "ingen" kjøper jo Se og hør. Det er sikkert rappet på venterommet! 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Det er ikke krig og elendighet,ABB,Krekar og utenlandske trailere i grøfta.Ikke Hellas og EU.Ingen terror og muslimer. Bare kos og fordragelighet. Ta fram Kvikk-Lunsj og appelsin,nå er det påske! Har du snø kan du gå vinterens siste tur! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 ''Der har jeg forklaringen på hvorfor min favorittlektyre i badekaret er Se og Hør! Det er kun der jeg leser det...'' At folk, inklusivt meg selv, finner Se og Hør på venterommet hos legen er nå lett å forklare. Men hvordan du finner Se og Hør ved siden av badekaret ditt er verre. Da må du ha kjøpt det, og "ingen" kjøper jo Se og hør. Jeg stjeler det hos tannlegen skjønner du vel! 0 Siter
Mrs D Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Jeg stjeler det hos tannlegen skjønner du vel! Ja. Skjønte jo det etter at Bella Dotte hadde svart. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Ja. Skjønte jo det etter at Bella Dotte hadde svart. Ja, er jo ikke helt tjukk i huet heller -Se og Hør lissom?? 0 Siter
Mrs D Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Ja, er jo ikke helt tjukk i huet heller -Se og Hør lissom?? "Se og Hør har jo så bra TV-program......" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 "Se og Hør har jo så bra TV-program......" Haha, men det er faktisk sant Jeg har en drøss halvleste Se og Hør liggende i nattbordskuffa - men TV-programmet ligger åpent på stua 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Bare deilig å slappe helt av. I stedet for å la tankene vandre fritt, blir man da å styre tankene til å lese antall gram karbohydrater det er i conflakes pakken. Eller noe annet mer intetsigende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.