Gå til innhold

Hvorfor er det så deilig...

Anbefalte innlegg

Gjest ide-teknikeren
Skrevet

...å sitte å lese meningsløse ting mens man spiser frokosten sin? F.eks. melkekartonger, baksiden av cornflakes-pakken, kjedelige deler av avisen du aldri ville lest før, etc..

Noen som har en forklaring?

Bella Dotte
Skrevet

Menneskets hjerne trenger konstant stimulering, ellers dør den. Derfor mange trenger å lese mens man spiser og går på do (helst ikke alle tre tingene samtidig), synger mens man vasker opp eller dusjer. Derfor vi drømmer.

Gjest Uhuhu
Skrevet

Er da ikke meningsløst det! Det er jo inspirerende ting som skrives der.

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg skal svare deg i morgen når jeg spiser frokosten min....

Gjest togli
Skrevet

Der har jeg forklaringen på hvorfor min favorittlektyre i badekaret er Se og Hør! Det er kun der jeg leser det... fordi det er ekstremt avslappende og deilig. Slipper å bryne hjernecellene, så det blir full relaxing ;)

Skrevet

Der har jeg forklaringen på hvorfor min favorittlektyre i badekaret er Se og Hør! Det er kun der jeg leser det... fordi det er ekstremt avslappende og deilig. Slipper å bryne hjernecellene, så det blir full relaxing ;)

Leser du virkelig i badekaret? Blir det ikke mye søl og vått på bladet da?

Skrevet

Jeg trener på Mindfullness, tilstedeværelse fullt og helt her og nå, og da er det å lese mens jeg spiser en av de tingene jeg øver meg på å ikke gjøre.

Da nyter jeg måltidet mye bedre!

:-)

Gjest Modern77
Skrevet

Jeg syns det er deilig å lese meningsløse ting mens jeg sitter på do...

Shampooflasker, ansiktskremer... liker å lese om de fantasiske egenskapene....

om alle parabenene....

lære meg litt finsk :D

Bella Dotte
Skrevet

Jeg syns det er deilig å lese meningsløse ting mens jeg sitter på do...

Shampooflasker, ansiktskremer... liker å lese om de fantasiske egenskapene....

om alle parabenene....

lære meg litt finsk :D

Hehehe, jeg lærer meg også finsk på do! Men det er et ganske snevert ordtilfang, da.

Gjest Modern77
Skrevet

Hehehe, jeg lærer meg også finsk på do! Men det er et ganske snevert ordtilfang, da.

Får sikkert bruk for det om jeg skal til frisør i finland.

Gjest togli
Skrevet

Leser du virkelig i badekaret? Blir det ikke mye søl og vått på bladet da?

Ligger jo med hele kroppen i badekaret og hendene over vannet sammen med bladet ;)

Skrevet

''Der har jeg forklaringen på hvorfor min favorittlektyre i badekaret er Se og Hør! Det er kun der jeg leser det...''

At folk, inklusivt meg selv, finner Se og Hør på venterommet hos legen er nå lett å forklare. Men hvordan du finner Se og Hør ved siden av badekaret ditt er verre. Da må du ha kjøpt det, og "ingen" kjøper jo Se og hør. :P

Bella Dotte
Skrevet

''Der har jeg forklaringen på hvorfor min favorittlektyre i badekaret er Se og Hør! Det er kun der jeg leser det...''

At folk, inklusivt meg selv, finner Se og Hør på venterommet hos legen er nå lett å forklare. Men hvordan du finner Se og Hør ved siden av badekaret ditt er verre. Da må du ha kjøpt det, og "ingen" kjøper jo Se og hør. :P

Det er sikkert rappet på venterommet!

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Det er ikke krig og elendighet,ABB,Krekar og utenlandske trailere i grøfta.Ikke Hellas og EU.Ingen terror og muslimer.

Bare kos og fordragelighet.

Ta fram Kvikk-Lunsj og appelsin,nå er det påske!

Har du snø kan du gå vinterens siste tur!

Gjest togli
Skrevet

Jeg stjeler det hos tannlegen skjønner du vel! :P

Skrevet

Jeg stjeler det hos tannlegen skjønner du vel! :P

Ja. Skjønte jo det etter at Bella Dotte hadde svart. ;)

Gjest togli
Skrevet

Ja. Skjønte jo det etter at Bella Dotte hadde svart. ;)

Ja, er jo ikke helt tjukk i huet heller -Se og Hør lissom?? :P

Skrevet

Ja, er jo ikke helt tjukk i huet heller -Se og Hør lissom?? :P

"Se og Hør har jo så bra TV-program......"

:P

Gjest togli
Skrevet

"Se og Hør har jo så bra TV-program......"

:P

Haha, men det er faktisk sant ;) Jeg har en drøss halvleste Se og Hør liggende i nattbordskuffa - men TV-programmet ligger åpent på stua :P

Gjest sangsol
Skrevet

Bare deilig å slappe helt av.

I stedet for å la tankene vandre fritt, blir man da å styre tankene til å lese antall gram karbohydrater det er i conflakes pakken. Eller noe annet mer intetsigende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...