Gå til innhold

Livet med AP

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ser når jeg ser på bilder at de tidene jeg har tatt AP er jeg blubbete, sikkert pga tingene jeg spiser men tror det gjør noe med kroppen min, stoffskiftet kanskje?

Og det er vanskelig å få kiloene bort. Tror ikke det har bare å gjøre med det jeg spiser, tror AP gjør noe med kroppen min, jeg blir større fortere og. Vil gå ned men så blir jeg dårlig når jeg ikke tar AP. Gjør det noe med stoffskiftet mitt?

Har sjeldent mensen og, så det gjør vel noe med hormoner og?

Det må være sterke medisiner, gjør jo helt klart noe med hodet mitt. Blir tyngre å bevege seg og, det er fordeler og ulemper med denne medisinen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Må ha AP
Skrevet

Kverk meg den som ønsker, men jeg har en teori ang. dette etter endel år på AP. Jeg også fikk problemer med vekt, problemer med mensen osv.

Det jeg tror er at den hos enkelte kan gi et forhøyet blodsukker og cyster på eggstokkene. Det siste har jeg hatt problemer med, spesielt smertefulle menstruasjoner. At blodsukkeret mitt er noe høyt tilskriver jeg også dette. Fordi jeg hadde ikke forhøyet blodsukker før jeg fikk AP.

Men jeg velger tross dette og bruke AP. Uten er jeg helt ute og kjører. Jeg velger å være litt feit, men lykkelig :-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Kverk meg den som ønsker, men jeg har en teori ang. dette etter endel år på AP. Jeg også fikk problemer med vekt, problemer med mensen osv.

Det jeg tror er at den hos enkelte kan gi et forhøyet blodsukker og cyster på eggstokkene. Det siste har jeg hatt problemer med, spesielt smertefulle menstruasjoner. At blodsukkeret mitt er noe høyt tilskriver jeg også dette. Fordi jeg hadde ikke forhøyet blodsukker før jeg fikk AP.

Men jeg velger tross dette og bruke AP. Uten er jeg helt ute og kjører. Jeg velger å være litt feit, men lykkelig :-)

Dette er ikke bra. Er det farlig?

Skal slutte med medisinene i mai.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

''forhøyet blodsukker og cyster på eggstokkene.''

Det er ikke bra. Da går det på bekostning av den fysiske biten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...