Gjest Erikz Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Beklager gjentatte innlegg, men anser dine råd som svært verdifulle i en fryktelig vanskelig tid; Lover deg en stor takk når jeg er ute av dette h***** Har i mange år gått på 20mg cipralex med god effekt. Fikk et voldsomt tilbakefall 5.mars med panikkanfall og har havnet i dyp depresjon med voldsomt angst. (ikke mange angstanfall) Det er angsten som er opphavet til depresjonen. Har trappet opp på 30 mg og har gått på det i 4 uker. Legen sier jeg må vente to uker til for eventuell effekt. Til nå har det ikke gitt noen effekt i det hele tatt, og jeg faller stadig lenger ned. Nå har legen tatt påskeferie. Serumprøven på 30 mg viser at jeg ligger på 75. 1. Skal jeg "holde" ut i 2 uker til og kunne forvente effekt på 30 mg ? 2. Skal jeg "pushe på" for å kunne gå opp til 40 med en gang mg og så avvente i 2- uker ? 3. Evt. et bytte til et annet medikament neste uke ..? Bivirkninger har jeg ikke hatt. Og jeg er heller ikke redd for bivirkninger. Alt er bedre enn en dyp depresjon og mye angst. På forhånd takk og igjen; beklager "maset" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/377979-kj%C3%A6re-nhd-ditt-r%C3%A5d-er-viktig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.