spiky Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Hvor lenge holder dere på å gi gaver til nieser og nevøer. Jeg har tantebarn på 2 år og tantebarn som er nådd 25 års alder. Gir man bursdagaver livet ut? Eller holder det til de er voksne. Jeg blir ikke invitert i selskap eller noe, men foreldrene står meg nær. 0 Siter
Axcia Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Gir til de er 18 år. Ellers bare bursdagsgave om vi er i selskap på bursdagen. Disse tantebarna stifter jo etterhvert også familier, så det skal bli mye å holde styr på/dyrt/totalt unødvendig om vi fortsetter livet ut... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Til de er myndige. Etter det får de en blomsterbukett e.l. om jeg er buden dit. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Jeg satser på 18 år. Da er de umulige å tilfresstille uansett. 0 Siter
-ssi Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 Vi stopper det året de fyller 18 (vi har 13 nieser og nevøer totalt). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.