Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ok,jeg er litt sær og innesluttet,og kan være inne 5 dager i uken uten problem,men henter posten. Har flere enn meg følelsen når man skal legge seg om kvelden,at man "akkurat har stått opp"? For meg går timene og dagene lynfort,mens uker og måneder går veldig sakte.Er det ikke 17 mai og varm sol snart? Er lei av alle frostnettene. Har ikke satt på sommerdekk enda pga frykt for snøvær. Jeg kan stå opp kl 09.00 og sitte forran min pc med kaffekopp og sjokolade og kose meg.Så plutselig merker jeg ikke bare at jeg er sulten,men at kl plutselig er 12 eller 13.00!! Hva skjer, lever jeg inne i en tidsmaskin eller hva? Ja nå er det vel tid til å legge seg snart,før jeg vet ordet av det så er vel kl 23.00? Husker godt at jeg ble syk i romjula og hadde en krangel med min eldste sønn,noe som har stengt den siste døra foreløpig. Det merkelige er at livet mitt er lettere og enklere.Jeg har bare meg selv og katta og tenke på. Tida går og man er ikke lenger i jobb og er gift,men skilt og ufør.Ufør og ufør,man mener hjernen min er ufør.Så da blir det å knaske lykkepiller og vente på døden.Men det er enda 20-30 år igjen,så det blir lenge å vente. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/378016-merkelig-fenomen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.