bibben Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 Hva er å foretrekke? Sobril eller Rivotril? Hva er mest effektivt? Hva er gunstigst for skrotten? Eller skal en si som Ole Brumm...? 0 Siter
Gjest fsfds Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 Tror Sobril er det mildeste. Begge kan gi avhengighet, men tror Rivotril er verst i forhold til avhengighet og misbruk. 0 Siter
bibben Skrevet 6. april 2012 Forfatter Skrevet 6. april 2012 Tror Sobril er det mildeste. Begge kan gi avhengighet, men tror Rivotril er verst i forhold til avhengighet og misbruk. Tusen takk! Da skal jeg passe litt på. 0 Siter
serenity777 Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 rivotril er mye sterkere, og mere effektivt. Baksiden blir da att det er lettere å bli avhengig. Men bruker man det med omtanke, ville jeg foretrukket den. Jeg har gått på rivotril av og til i 7 år, og enda får jeg nytte av kun 1mg. 0 Siter
DoleMari Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 rivotril er mye sterkere, og mere effektivt. Baksiden blir da att det er lettere å bli avhengig. Men bruker man det med omtanke, ville jeg foretrukket den. Jeg har gått på rivotril av og til i 7 år, og enda får jeg nytte av kun 1mg. Vet du om man kan ta en rivotril i ny og ne ved behov ? Eller må man gå på det fast for effekt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Sobril er helt klart minst farlig og avhengighetsskapende. 0 Siter
Gjest Olisonse Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 20mg før man skal ta bussen hjalp meg veldig. Hadde ikke noe angst i det hele tatt da. 0 Siter
bibben Skrevet 8. april 2012 Forfatter Skrevet 8. april 2012 20mg før man skal ta bussen hjalp meg veldig. Hadde ikke noe angst i det hele tatt da. 20 mg Sobril eller Rivotril (håper for din del Sobril... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.