Gå til innhold

Hjelp meg noen!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest lealinda
Skrevet

Jeg har det helt jævlig. Og jeg prøver å finne ut av det. Jeg føler jeg må spørre dere nå. Det er så lange ventelister hos psykolog her at jeg ikke engang har fått ordentlig svar av dem, snart to mnd siden jeg hadde min fjerde spontane abort. Jeg har masse traumer å dritt fra tiligere har blitt seksuelt misbrukt som liten og fikk adhd diagnose som 19 åring. Med ritalin og concerta. Det feiler mg noe, men ingen klarer finne ut av det. Å nå som j bare har mannen min, som er verdens beste støtte! Sluter jeg. Jeg er redd, redd for å dø. Jeg mister så kontrollen, ca to tre ganger i mnd. Jeg holder det ikke ut. Er i god form ellers.men ting plutselig snur seg, fra glede til helvette.det er andre gangen dennemnd, at jeg igjen, virkelig ikke føler jeg klarer eller orker å leve lengre. Men jeg vil jo egentlig ikke dø, når jeg kommer til meg selv igjen. Jeg blir hysterisk, jeg hikster, tårene fosser, jeg sier ting som at jeg bare vil dø, for jeg orker det ikke. Jeg rakker ned på meg selv, hater meg selv. J sier til mannen min at han må finne seg ei anna ei. Osv....veldig sårende og vondt:( føles som sammenbrudd. J har aldri vært innlagt, enda j sikkert burde, j er redd for det. Har en familie som har vært innlagt. Går på cipralex, veldig liten dose fordi jeg hater tabletter. Slutta med ritalinen for ca to mnd siden pgav graviditet.liker ikke medisiner. Har vært hard på både alkohol og narkotika, men dette har jeg kuttet helt ut. Ikke rørt alkohol på over et år. Men, hva kan dette skyldes? Hvorfor er det så voldomt? Hva reagerer jeg på? Hva skjer? Ofte begynner det med usikkerhet og litt sjalusi, så tar d flatt av ...redd meg noen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det mye å gripe fatt i. Er det gjennom din fastlege du har søkt om behandling eller har du søkt på egenhånd til disse psykologene som aldri svarer? Jeg synes du skal gå til din fastlege så snart som mulig å få vedkommende til å henvise deg til en psykiater på DPS. DPS bør kunne gi deg et svar etter 1- 2 uker, uakseptabelt at det går mer enn 3 uker.

Skrevet

Her var det mye å gripe fatt i. Er det gjennom din fastlege du har søkt om behandling eller har du søkt på egenhånd til disse psykologene som aldri svarer? Jeg synes du skal gå til din fastlege så snart som mulig å få vedkommende til å henvise deg til en psykiater på DPS. DPS bør kunne gi deg et svar etter 1- 2 uker, uakseptabelt at det går mer enn 3 uker.

De, altså offentlige instanser, er til og med pliktet til å gi deg et skriftlig svar innen 3 uker etter mottatt henvisning fra din fastlege.

Gjest lealinda
Skrevet

Min fastlege er med på dette. Vi har ringt dem å sendt henvisning, puppa på henvisningene også. Jeg vet dette er uaksetabelt. Men hva gjør man ? Jeg går iallefall snart til grunne. Men det er kanskje det som må til..

Gjest lealinda
Skrevet

Min fastlege er med på dette. Vi har ringt dem å sendt henvisning, puppa på henvisningene også. Jeg vet dette er uaksetabelt. Men hva gjør man ? Jeg går iallefall snart til grunne. Men det er kanskje det som må til..

Purra ikke puppa...

Skrevet

Ring DPS-lederen, dersom dette ikke fører til umiddelbar løsning på problemet kontakter du/dere fylkeslegen. Dette gjelder altså DPS, DPS er pliktet til å svare innen 3 uker. Behandlere som driver privat kan bruke den tiden de ønsker, noen svarer også heller aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...