Gondor Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 Jeg finner aldri den øyenskyggen som passer for meg. Jeg har grønne øyne og blek hud (men blir veldig fort brun om sommeren). Jeg har prøvd meg på burgunder og rosa, men føler nå for noe festligere. Jeg har ikke råd til å gå til en makeupartist for råd. Og går jeg innom et parfymeri, går jeg blakk derfra og uten særlig godt resultat. Og mens jeg er så godt igang: hva gjør dere for å kontrollere blandet hudtype? Noen tips? 0 Siter
tonie Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 Lillanyanser er nydelig til grønne øyne. Finest, synes jeg:) Bare husk å ikke ta på for mye. Det er ikke store mengdene som skal til for å foresterke grønnfargen. 0 Siter
Gondor Skrevet 7. april 2012 Forfatter Skrevet 7. april 2012 Lillanyanser er nydelig til grønne øyne. Finest, synes jeg:) Bare husk å ikke ta på for mye. Det er ikke store mengdene som skal til for å foresterke grønnfargen. Takk for tipset! Men hva med blandet hudtype? Har du noen råd der? 0 Siter
Tante Anna Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 Takk for tipset! Men hva med blandet hudtype? Har du noen råd der? Blandet hudtype er det de aller fleste kvinner strever med så du er ikke alene :-) Jeg bruker Declor eller Kanebo, invester i gode produkter og kjente merker, de er svindyre(!) men de varer mye lenger enn Kiwi`s utvalg. Dersom du har råd ville jeg invistert i en god rensesåpe du kan vaske ansiktet med hver kveld, en olje(etter vask og før du tar på kremen), og en dagkrem. 0 Siter
Gondor Skrevet 7. april 2012 Forfatter Skrevet 7. april 2012 Blandet hudtype er det de aller fleste kvinner strever med så du er ikke alene :-) Jeg bruker Declor eller Kanebo, invester i gode produkter og kjente merker, de er svindyre(!) men de varer mye lenger enn Kiwi`s utvalg. Dersom du har råd ville jeg invistert i en god rensesåpe du kan vaske ansiktet med hver kveld, en olje(etter vask og før du tar på kremen), og en dagkrem. Takk for tips! 0 Siter
Axcia Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 Jeg har også grønne øyne, og synes jeg kler sot/grå/lilla. En gang sminket jeg meg med veldig blå øyenskygge, og barna i huset syntes jeg var såååå fin ;-) Jeg er nå ikke så sikker selv *haha* 0 Siter
Gondor Skrevet 7. april 2012 Forfatter Skrevet 7. april 2012 Er ikke du en mann? Nei, jeg er dame. Men nicket mitt høres kanskje litt maskulint ut? 0 Siter
huuff Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 Takk for tips! Jeg støtter også lilla. Synes chanel er gode på skygger. Jeg vil absolutt anbefale medisinsk hudpleie, obagi. Dyrt, men verdt hver krone! 0 Siter
Gjest Gurlid Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Nei, jeg er dame. Men nicket mitt høres kanskje litt maskulint ut? Ja det kan man si. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Kjøp deg et billig sett med flere farger og prøv ut? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.