Gå til innhold

Syk og svak

Gjest Er jeg barnslig ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har hatt influensa i en uke nå og feberen har herjet i kroppen. Jeg har nesten ikke greid å gå før jeg har svimt av. Det har vært så vondt at jeg begynte å gråte her en dag. Jeg blir helt satt ut av å være så syk. Jeg blir så svak psykisk og gråter lett og blir irritabel. Jeg er snart 40 år! Føler jeg går tilbake til barne stadiet. Vil det si at det trigger en svak psyke å være fysisk dårlig eller er det normalt å bli sånn når man er syk????

Videoannonse
Annonse
Gjest virrvarr
Skrevet

Du er ihvertfall ikke barnsligere enn meg ;). Jeg skulle gjerne ha grått mange tårer enn å være destruktiv som jeg blir. Er vel lov til å synes litt synn på seg selv vel? - vi er jo bare mennesker.

Skrevet

Du er ihvertfall ikke barnsligere enn meg ;). Jeg skulle gjerne ha grått mange tårer enn å være destruktiv som jeg blir. Er vel lov til å synes litt synn på seg selv vel? - vi er jo bare mennesker.

;-) Takk for svar. Hva mener du med å bli destruktiv da?

Gjest virrvarr
Skrevet

;-) Takk for svar. Hva mener du med å bli destruktiv da?

kaster opp det jeg spiser og tenker at jeg er stygg, dum og feit, og vil bare straffe meg selv.....da vil jeg jo egentlig bare gråte i stede - begynner jeg med gråtinga så kan jeg jo ikke gå ut eller være med folk, så det prøver jeg å unngå jeg. Men bulimien blir strategien. Dette er også veldig barnslig atferd, men det funker for meg.

Gjest bjørkhild
Skrevet

Føler med deg. Jeg har også hatt influensa og jeg har også vært litt satt ut i over en uke. Tror at man har mindre å stå imot psykisk sykdom med når man er fysisk syk, man mister jo mye energi. Den beste medisinen er å tenke på at det varer ikke evig. Dette er ingen kronisk sykdom heldigvis :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...