Gjest Tirilmn Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Hei. Jeg er 15 år og kroppen min verker fra topp til tå. Jeg har masse hovne lymfeknuter på halsen, en kjempestor under haken og noen i lysken. Plutselig kan jeg få akutt smerter i beina, som er så vonde at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har også veldig mye vondt i hodet og har feber. Blir ofte svimmel. Jeg er en aktiv håndballspiller, så jeg spiser mye, men nå har jeg ingen matlyst. Jeg har blitt utrolig slapp og sliten. Vil helst bare være for meg selv. Jeg har hatt kyssesyken og det er ikke mensen som er på vei. Det her har vart en stund nå. Hva tror du det kan være? 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Ta deg en tur til legen for en grundig undersøkelse! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Som Shadow sier - du MÅ bestille time hos legen og få kommet deg dit så fort som mulig. Slik skal du ikke ha det! 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Snakk med foreldrene dine og ring til legen tirsdag morgen og be om hastetime. Det der høres ikke bra ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.