Gå til innhold

15 år og helt ødelagt..

Anbefalte innlegg

Gjest Tirilmn
Skrevet

Hei. Jeg er 15 år og kroppen min verker fra topp til tå. Jeg har masse hovne lymfeknuter på halsen, en kjempestor under haken og noen i lysken. Plutselig kan jeg få akutt smerter i beina, som er så vonde at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har også veldig mye vondt i hodet og har feber. Blir ofte svimmel. Jeg er en aktiv håndballspiller, så jeg spiser mye, men nå har jeg ingen matlyst. Jeg har blitt utrolig slapp og sliten. Vil helst bare være for meg selv. Jeg har hatt kyssesyken og det er ikke mensen som er på vei. Det her har vart en stund nå. Hva tror du det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til legen for en grundig undersøkelse!

Gjest togli
Skrevet

Som Shadow sier - du MÅ bestille time hos legen og få kommet deg dit så fort som mulig. Slik skal du ikke ha det!

Skrevet

Snakk med foreldrene dine og ring til legen tirsdag morgen og be om hastetime. Det der høres ikke bra ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...