Gå til innhold

God morgen

Anbefalte innlegg

Gjest eller?

Ahh.., - jeg er glad jeg ikke gikk på fest i går, som planlagt. Trøtt og uggen likevel, så å i tillegg skulle være i bakrus nå, nei det orker jeg ikke tanken på ;)

Sitter med en kombinert følelse av glede og dårlig samvittighet, dårlig samvittighet for de jeg skulle gå på fest med (nær familie), og kjæresten min, som ville hente meg etter festen, og som jeg skulle overnatte hos. Pga dårlig planlegging av min tid, har jeg altså sviktet alle disse, ved å holde meg hjemme. Men jeg eeeer så glad for å spare min lille energi.

Dårlig gjort av meg?

Har DU vært på fest i natt? Var det gøy, og verdt det? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378073-god-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det var dårlig gjort av deg. Det må være forståelse for at man ikke kan komme. Når jeg ikke holder ut tanken på å gå ut, skylder jeg på dundrene hodepine. Med litt uflaks :-) blir jeg tilbudt sterke smertestillende. Men det skal sies at det ofte blir bedre enn det jeg trodde hvis jeg allikevel går.

I går var jeg på selskap hos svigers. Det var veldig koselig, bortsett fra at jeg forspiste meg. Nevøen min er en elskelig type og den nye kjæresten hans var riktig søt. Ellers var det min exmann og meg og alle barna våre som kom.

Ikke noen nattlige eskapader på meg denne påsken. Orket ikke tanken. Ikke det at noen ba meg ut heller. Denne påsken har heldigvis vært rolig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378073-god-morgen/#findComment-3325471
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...