Gjest Gress pluss Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Noen som vet om den ekstraordinære brannforbudet er hevet i Østfold fylke? Skulle hatt brent noe gress bla. Takk. 0 Siter
Gjest bjørkhild Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Jeg vet ikke noe om dette. Kunne gjerne tenkt meg å brenne gress selv, men siden det er en liten meter med snø i hagen er det nok litt for tidlig? :-) 0 Siter
Gjest spør da vel Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Ring brannvesenet i kommunen og spør! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Jeg vet ikke noe om dette. Kunne gjerne tenkt meg å brenne gress selv, men siden det er en liten meter med snø i hagen er det nok litt for tidlig? :-) LOL, samme her. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Det er brannforbud hele påskeuka i Østfold. Antagelig vil brannforbudet vare til det vanlige brannforbudet starter 15. april. 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Er det lov til å brenne hageavfall i det hele tatt, da? Her er det i hvert fall forbud mot brenning av gress, løv og annet avfall i boligstrøk. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Er det lov til å brenne hageavfall i det hele tatt, da? Her er det i hvert fall forbud mot brenning av gress, løv og annet avfall i boligstrøk. Det er ulike regler fra kommune til kommune. I nabokommunen er det totalforbud mot brenning av hageavfall. I min kommune er det forbudt om det kan være til sjenanse. Noe som i praksis betyr forbud i boligområder, men tillatt i avsidesliggende områder. Jeg syns reglene til nabokommunen er bedre, da er det ingen tvilstilfeller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.