Gå til innhold

Dere som har greie på spøkelser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg innrømmer at jeg ser lite på tv og dette har jeg aldri sett. Er ikke nok interessert i Ari Behn tydeligvis;-)

Jeg har heller ikke sett noen av episodene, det kunne ikke falle meg inn. Men det var så mye mediastyr rundt serien (og venn- eller fiendeskapet mellom disse to) at jeg vet hvem det gjelder.

Forøvrig har jeg ingenting å gjøre i en tråd for de som har greie på spøkelser...

Gjest Pilka

Jeg har heller ikke sett noen av episodene, det kunne ikke falle meg inn. Men det var så mye mediastyr rundt serien (og venn- eller fiendeskapet mellom disse to) at jeg vet hvem det gjelder.

Forøvrig har jeg ingenting å gjøre i en tråd for de som har greie på spøkelser...

Jeg har tydeligvis ikke fått med meg dette mediastyret, og er ikke særlig lei meg for det.

Annonse

Enten man tror på spøkelser eller ikke:

Jeg tror den damen du beskriver kan ha lurt av å oppsøke en prest, en av det slaget som er åpen for å tro på åndeverdenen. Da kan han be for henne om at ånden forlater henne.

Hun kan selvsagt også be en fra alternativ-bevegelsen som driver med sånt.

Jeg har hørt folk som har blitt kvitt "forbannelsen" for godt på denne måten.

Så kan man diskutere om det er eksorsisme eller en form for placebo. Det spiller egentlig liten rolle, for den som blir kvitt problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...