Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva skjer i den stille påsketiden?

Har du kommuisert med trær?

Brent gamle ski på bålet?

Tillbragt en kveld med deprimerte, gamle damer?

Vært på institusjon?

Vært på hytta?

Tatt for mye medisiner?

Spist for mye godteri?

Ringt din mor?

Spist gule tullipaner til frokost?

Lest krim?

Stirret tomt ut i lufta?

Pugget middels store buskvekster på latin?

Eller har du venner?

Få høre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378095-p%C3%A5ske-hva-skjer-a/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

20

• EnolaGay

4

• Lillemus

3

• Bella Dotte

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har besøkt min ene venn, og dennes barn. Til stor glede for mine barn som leker godt med dem.

Jeg har kjørt langt og lenger enn langt for å besøke en slektning. Den ene jeg har kontakt med her i verden. Det var koselig og vellykket. Dessuten kjente jeg at jeg er for mye hjemme, så jeg er redd for ting som er aldeles banale. Å kjøre bil langt på motorvei.. turen hjem gikk bedre dog, da følte jeg at jeg var inne i det igjen. Og har bestemt meg for at DEN følelsen ikke skal få lov å slå rot, så jeg akter å kjøre bil for å plage det ut av meg hver gang jeg får anledning.

Vi har vært på langtur i skog og mark og grilla mat, spist sjokolade og ergret oss over idiothundeeiere, som putter bæsjen i pose. Og så slenger posen like godt når ingen ser...

Vi har vært på sykkeltur og blitt jaga og skremt av en diger svane! Og så traff vi verdens søteste hest som gjerne skulle muflet på oss, men det var strømgjerde der. Og så fant vi en herlig badeplass som vi har tenkt å sykle tilbake til i sommer.

Vi skal en tur på den lokale grillplassen i småskauen her vi bor i morgen. Og se på lavvoen.

Og så har jeg vasket og styra verre som vanlig. (Fikk ånden plutselig)

Vi har spist altfor mye søppel og jeg legger på meg via osmose...Så der har jeg et prosjekt fremover.. *sukk*

Bella Dotte

Jeg har besøkt min ene venn, og dennes barn. Til stor glede for mine barn som leker godt med dem.

Jeg har kjørt langt og lenger enn langt for å besøke en slektning. Den ene jeg har kontakt med her i verden. Det var koselig og vellykket. Dessuten kjente jeg at jeg er for mye hjemme, så jeg er redd for ting som er aldeles banale. Å kjøre bil langt på motorvei.. turen hjem gikk bedre dog, da følte jeg at jeg var inne i det igjen. Og har bestemt meg for at DEN følelsen ikke skal få lov å slå rot, så jeg akter å kjøre bil for å plage det ut av meg hver gang jeg får anledning.

Vi har vært på langtur i skog og mark og grilla mat, spist sjokolade og ergret oss over idiothundeeiere, som putter bæsjen i pose. Og så slenger posen like godt når ingen ser...

Vi har vært på sykkeltur og blitt jaga og skremt av en diger svane! Og så traff vi verdens søteste hest som gjerne skulle muflet på oss, men det var strømgjerde der. Og så fant vi en herlig badeplass som vi har tenkt å sykle tilbake til i sommer.

Vi skal en tur på den lokale grillplassen i småskauen her vi bor i morgen. Og se på lavvoen.

Vi har spist altfor mye søppel og jeg legger på meg via osmose...Så der har jeg et prosjekt fremover.. *sukk*

Mufle! Et nytt favorittord!

Det kan man vel si ja, både eple og rose.

Nope, men det skal noteres.

Teller én deprimert gammel dame?

Vært på institusjon?

Ikke enda.

Vært på hytta?

Jepp.

Tatt for mye medisiner?

Nope.

Spist for mye godteri?

Overhodet ikke! *plystrer*

Ringt din mor?

Jepp!

Nope, i morgen kanskje?

Lest krim?

Nope.

Stirret tomt ut i lufta?

O ja!

I grunnen ikke.

Eller har du venner?

Både og?

Du da?

Gjest Walli

Vært på institusjon?

Ikke enda.

Vært på hytta?

Jepp.

Tatt for mye medisiner?

Nope.

Spist for mye godteri?

Ringt din mor?

Jepp!

Nope, i morgen kanskje?

Lest krim?

Nope.

Stirret tomt ut i lufta?

O ja!

I grunnen ikke.

Eller har du venner?

Både og?

Du da?

Skål! :)

Annonse

Bella Dotte

Har vært hjemme, hatt besøk av en venninne, kjøpt og spist for mye snop, glemt påskenattsgudstjenesten, tenkt på psykologen min, luktet på påskeliljer, klappet en hund, fyrt i ovnen, laget suppe, ikke ringt mor nå heller, spilt hashi, skurt gulvet, hogd ved.

Super-aktiv påske med andre ord. Bra du har en venn og en slektning!

Super-aktiv påske med andre ord. Bra du har en venn og en slektning!

Nja.. jeg føler ikke at det har vært så aktivt.. vi har rukket kino også faktisk. Og filmkveld hjemme.. Barna muterer til små monstre dersom vi bare skal sitte inne og ikke gjøre noe som helst.

Bare en dag til nå, så er det skole og SFO! JEEEI! :0D

Vært på institusjon?

Ikke enda.

Vært på hytta?

Jepp.

Tatt for mye medisiner?

Nope.

Spist for mye godteri?

Ringt din mor?

Jepp!

Nope, i morgen kanskje?

Lest krim?

Nope.

Stirret tomt ut i lufta?

O ja!

I grunnen ikke.

Eller har du venner?

Både og?

Du da?

Klart at en deprimert, gammel dame teller! Forøvrig liker jeg både- og svar.

Jeg har vært delvis i koma og delvis på farta. Kanskje mest i koma. Men nå er jeg kanskje klar for vår og liv.

Har vært hjemme, hatt besøk av en venninne, kjøpt og spist for mye snop, glemt påskenattsgudstjenesten, tenkt på psykologen min, luktet på påskeliljer, klappet en hund, fyrt i ovnen, laget suppe, ikke ringt mor nå heller, spilt hashi, skurt gulvet, hogd ved.

Bra.

Nja.. jeg føler ikke at det har vært så aktivt.. vi har rukket kino også faktisk. Og filmkveld hjemme.. Barna muterer til små monstre dersom vi bare skal sitte inne og ikke gjøre noe som helst.

Bare en dag til nå, så er det skole og SFO! JEEEI! :0D

Fader og, bare en dag igjen. Det blir skummelt å møte verden igjen, verden uten påskekyllinger.

Annonse

Gjest melmøll

Skjer ikke stort

Har lånt noen grener for å henge pynt på

Skiene er ryddet bort

Desverre kjenner jeg ingen gamle folk

Vært hjemme

Nei, tatt en p-pille hver dag

Spist passe masse godis

Ringt min mor opptil flere ganger

Tulipaner? Nei, spist gult syltetøy

Vært husredd så jeg droppa krim

Stirret tomt, ja

Når det gjelder planter, har sådd frø!

Ingen påskevenner :-)

Ikke mye av dette jeg har gjort. Vi har vært hjemme i påsken, noe vi sjeldent er, men har storkost oss.

Jeg orker ikke å sitte rolig i dagesvis så jeg har holdt på med sparommet, du kommer jo snart på besøk så det må jo bli ferdig til da:-) Spabadet kan brukes da.

Medisiner har jeg ikke tatt på lenge, svært sjeldent jeg tar det:-)

Men jeg har spist altfor mye godterier og har ikke tenkt å gi meg med det helt ennå.

Har leste endel, selv om det ikke er krim.

Stirret tomt ut i lufta gjør jeg aldri:-)

Det har vært den mest miserable, langdryge og dødskjedelige påsken hittil i mitt liv. Nå har jeg kraftig cabin fever, og er nesten desperat etter å begynne på jobb igjen!

Neste påske skal jeg tilbringe med sønnen og noen få nøye utvalgte mennesker. Det lover jeg herved. Og nå skal vi se på golf i flere timer! Kjempefestlig. Golf. Konge av boring. Møkk. Føkk. Jeg har lyst til å slå meg seriøst vrang.

Jeg har nok spist litt for mye godteri, ja. Jeg har også lest krim og snakket med min mor og far som var på kaffebesøk i dag.

Ellers har vi vært på besøk hos venner og familie, hatt middagsgjester, ryddet i huset, trent litt med barna, sovet lenge og spist lange frokoster og middager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...