Gjest Netti3 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Sønnen min på elleve år har vært på hyttetur med faren sin og familien til den nye samboeren hans. Min x kommer fra et lite bygdesamfunn mange begynner å drikke alkohol tidlig (fra 14 15 års alderen) og ungdommer drikker gjerne med foreldre og andre voksne personer. Jeg reagerte på dette da vi var kjærester. Sønnen min kommer hjem fra hytteturen og forteller at en voksen person som var på denne hytten ble full og datt hele tiden når han prøvde å gå på ski. Dette synes min sønn var veldig morsomt. Jeg kom over meldinger han hadde skrevet til en kamerat i dag, de snakket om hytteturen og min sønn skriver "alle voksne ble fulle" hehe. Dette synes jeg IKKE noe om. Faren har jeg ikke verdens beste forhold til, vi ble foreldre i ung alder og han har alltid vært ganske umoden. Hva tenker dere, og hva hadde dere gjort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Anna Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 For det første, hva betyr "drikke". Er det et glass eller to til middagen eller er det suping hele kvelden? Dersom det er tilfelle at de var beruset og fulle synes jeg det er fryktelig. Jeg vil tro du har en vanskelig situasjon foran deg dersom det er korrekt at de var fulle og du vil ta det opp med hans far og samboer(de vil sikkert nekte/bagatellisere...), det virket som om det var en del av "kulturen"(og arven) der de kom fra. Vær obs på å ikke bruke barnet som sladrehank ovenfor faren. Vanskelig situasjon, misunner deg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.