Gå til innhold

medisiner og salmonella

Anbefalte innlegg

willemo1365380562
Skrevet

Jeg har kommet hjem etter 2 ukers ferie i Asia. I India fikk jeg en kraftig mageinfeksjon, antageligvis etter isbiter i brusen, eller bading i forurenset vann. Dette har vart nå i en uke. Det bare renner og renner. De 2 siste dagene har jeg fått feber i tillegg. Jeg klarer ikke å holde på noen ting. Problemet mitt er medisinene. Jeg kaster opp alt jeg får i meg, også kokt lunket vann. Har tatt Imodium de siste dagene, uten resultat. Jeg bruker Lamictal og Serequel, og når jeg hele tiden kaster opp, så blir det vel som en bråstopp av disse. Må jeg da begynne opptrapping av Lamictalen igjen? Den livsviktige søvnen min er også helt forstyrret. Må opp flere ganger om natta og Imovanen har jeg jo kastet opp igjen :( Noen gode råd nhd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh... det der hadde jeg kontaktet legevakta for, med det samme.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Forhåpentligvis tar du opp nok til at du ikke trenger å starte helt på nytt med Lamictal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...