Gå til innhold

Lite energi

kathsolark

Anbefalte innlegg

Jeg har en jente på 12 år som siden jul har hatt perioder hvor hun er helt tappet for krefter.

Hun hadde en omgangsyke i julen og siden da, har hun ikke vært helt frisk.

Hun har mange dager med sykefravær fra skolen. Hun er veldig pliktoppfyllende og vil helst ikke være hjemme fra skolen. Hun danser flere ganger i uken og har også ofte måttet droppe dette. Avogtil orker hun å sitte og se på under dansen, men avogtil orker hun ikke engang det...

Hun er lei av at vi spør henne hvordan hun har det og vil helst ikke snakke om det og heller ikke at folk får vite om det. Hun vil ikke være "den syke" som alle tar hensyn til. Vi vil jo vite hvordan hun har det, for å kunne hjelpe...

Vi har vært flere ganger hos fastlegen, men her synes jeg de gjør lite...hun ble satt på en "jern tilskudd kur og d vitamin kur...hun ble sjekket for kyssesyken, men den var negativ.

Nå har vi vært på volvat et par ganger og jeg er mere fornøyd med oppfølgingen her. Det er blitt tatt prøver av avføring, for å sjekke om det kunne være parasitter. Nå skal det igjen sjekkes om det kan være kyssesyken. Vi har også fått henvisning til "mr"

Igår bar hun på en pose i ca tyve minutter og etter dette hovnet fingrene hennes opp og hevelsen gikk ikke ned før etter flere timer og imens kunne hun ikke bruke fingrene.

Jeg vet ikke om det bare virker rotete det jeg skriver. Jeg blir så frustrert og bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...