Gjest bølger Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Kan jeg gå direkte fra 300mg til 150mg, eller må jeg ta det gradvis? Hvor lang tid tar det før jeg eventuelt merker det hvis jeg likevel bør ha 300mg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Kan jeg gå direkte fra 300mg til 150mg, eller må jeg ta det gradvis? S: Du kan gå direkte. Hvor lang tid tar det før jeg eventuelt merker det hvis jeg likevel bør ha 300mg? S: Det kommer helt an på hvor aktiv sykdommen er "under lokket" av medisin. 0 Siter
Gondor Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Unnskyld, men hvorfor vil du redusere på wellbutrin? Du trenger ikke svare altså. Det får meg bare til å tenke at jeg står på for mange medisiner og bør seponere jeg også. Eller i hvert fall redusere. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Unnskyld, men hvorfor vil du redusere på wellbutrin? Du trenger ikke svare altså. Det får meg bare til å tenke at jeg står på for mange medisiner og bør seponere jeg også. Eller i hvert fall redusere. Jeg er blitt plaget med en del skjelvinger, og vil prøve å finne ut om det kan være medisinene som gjør det. Vil og prøve å se om jeg kan klare meg med mindre medisiner. Men jeg er livredd for å bli dårligere igjen, så jeg er veldig forsiktig med reduseringen. Har redusert fluanxol med 1 mg og det har gått veldig fint. Skal ta en undersøkelse hvor jeg ikke bør gå på medisiner som påvirker søvnen, så derfor vurderer jeg å redusere på wellbutrinen nå. Kommer til å øke igjen med det samme hvis jeg blir dårligere igjen. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Kan jeg gå direkte fra 300mg til 150mg, eller må jeg ta det gradvis? S: Du kan gå direkte. Hvor lang tid tar det før jeg eventuelt merker det hvis jeg likevel bør ha 300mg? S: Det kommer helt an på hvor aktiv sykdommen er "under lokket" av medisin. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.