Gjest GA Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Har fått time til jentungen på Volvat via forsikringsselskapet. Hun er under utredning for ME og det er flere måneders ventetid til en offentlig barnelege som jeg veit kan noe om denne sykdommen og som andre med lignende symptomer har gått til. Noen erfaringer fra Volvat i Oslo? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kan ikke svare deg ang Volvat i Oslo, men jeg har vært på Volvat på Hamar og er strålende fornøyd med mottakelsen og behandlingen jeg fikk der. De var de første som tok problemene mine på alvor og fikk mølla i gang for å få en diagnose og hjelp. Enn så mye dyrere det er, er jeg en stor støttespiller overfor private leger da jeg føler at de tar seg bedre tid og tar pasientene mer på alvor... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kjenner ikke til barnelegene, men mannen min går til årlig legesjekk på Volvat, og han er fornøyd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg har vært på Volvat i Oslo flere ganger, og har vært imponert over kompetansen og tilstedeværelsen til legene der. Min mann har også hatt med barna dit et par ganger, og tror han/de har vært meget fornøyd da også, men det har dreid seg om trivielle ting. Vil altså tro barnelegene der også er dyktige, men det vet jeg altså mindre om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg ELSKER Volvat Oslo!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.