Gå til innhold

sliten etter påske

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Psyk av alt

Jeg tror du fysisk blir slapp og daff av masse drittmat.

I tillegg til dette er du innerst inne skikkelig missfornøyd med å spise all denne usunne "maten" og dermed blir du mentalt slått ut også. Og når du føler deg litt smådeppa pga dette trøstekoser du deg med usunn mat og dermed er ringen sluttet.

Ut i fra det du har skrevet her på Dol tror jeg du vil profitere veldig på å kutte drittmaten og å øke aktivitetsnivået :-)

Jeg tror du fysisk blir slapp og daff av masse drittmat.

I tillegg til dette er du innerst inne skikkelig missfornøyd med å spise all denne usunne "maten" og dermed blir du mentalt slått ut også. Og når du føler deg litt smådeppa pga dette trøstekoser du deg med usunn mat og dermed er ringen sluttet.

Ut i fra det du har skrevet her på Dol tror jeg du vil profitere veldig på å kutte drittmaten og å øke aktivitetsnivået :-)

''tror jeg du vil profitere veldig på å kutte drittmaten og å øke aktivitetsnivået :-)''

Prøver på det. Skikkelig uggen av å leve usunt.

Gjest Psyk av alt

''tror jeg du vil profitere veldig på å kutte drittmaten og å øke aktivitetsnivået :-)''

Prøver på det. Skikkelig uggen av å leve usunt.

Ja, jeg tror det trekker deg veldig ned og gjør deg i dårlig humør.

Hva med å slå helt kontra? Sett deg som ett mål å være supersunn, uten unntak, i en uke.

Du kommer til å bli overrasket over hvor tilfredstillende det er å vite at man tilfører kroppen riktig mengde energi, vitaminer, mineraler og fettsyrer. Ikke sult deg selv, spis gjerne godt, men utelukkende supersunt.

I tillegg vil du i løpet av noen dager få mer energi.

Se på det som en "avgiftningskur".

Gå raske turer, slik at du blir varm og får opp pulsen litt og tenk også på dette som renselse, at du "svetter og puster ut" dorskheten og den dårlige maten.

Hvis du gjennomfører dette tror jeg sjansen for at du vil legge om kostholdet og være mer aktiv er stor.

Annonse

Ja, jeg tror det trekker deg veldig ned og gjør deg i dårlig humør.

Hva med å slå helt kontra? Sett deg som ett mål å være supersunn, uten unntak, i en uke.

Du kommer til å bli overrasket over hvor tilfredstillende det er å vite at man tilfører kroppen riktig mengde energi, vitaminer, mineraler og fettsyrer. Ikke sult deg selv, spis gjerne godt, men utelukkende supersunt.

I tillegg vil du i løpet av noen dager få mer energi.

Se på det som en "avgiftningskur".

Gå raske turer, slik at du blir varm og får opp pulsen litt og tenk også på dette som renselse, at du "svetter og puster ut" dorskheten og den dårlige maten.

Hvis du gjennomfører dette tror jeg sjansen for at du vil legge om kostholdet og være mer aktiv er stor.

Skal gjøre det. Lagt på meg to kg i påsken, phu. Deppa ja :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...