Gjest 15åringmedvondt Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Hei. Jeg er 15 år og sliter med utrolig vonde lår. Det gjør vondt opp til lysken og nedover leggen. Noen ganger er det bare i ene beinet, men så kan det også være i begge. Smertene er så vonde, at jeg ikke klarer å beskrive smertene! Jeg har ganske høy smerteterskel, så det er veldig vondt!! 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Du må snakke med foreldrene dine og få bestilt en time hos fastlegen din. 0 Siter
Gjest Sirrius Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Du må snakke med foreldrene dine og få bestilt en time hos fastlegen din. Fra man er 12 år kan man gå til legen uten at foreldrene vet om det. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Fra man er 12 år kan man gå til legen uten at foreldrene vet om det. Men hvorfor mener du at h*n ikke skal snakke med foreldrene? 0 Siter
Gjest Sirrius Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Men hvorfor mener du at h*n ikke skal snakke med foreldrene? Det for h*n avgjøre selv. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Det for h*n avgjøre selv. Jeg må nok si at jeg ikke synes det er et overtramp at jeg råder en 15 åring med disse store smertene til å snakke med foreldrene sine om det. Men selvsagt velger personen det selv, og en tur til legen er vel på sin plass. Selv hadde jeg syntes det hadde vært tragisk ut av en annen verden om jeg hadde hatt en 12 åring som selv gikk til legen uten å snakke med meg om problemene/sykdommen. Da hadde jeg virkelig lurt på hva jeg hadde gjort galt ifh relasjonen med mitt barn. Jeg tror nok også helsepersonellet på legekontoret hadde undret seg. 0 Siter
frosken Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Jeg må nok si at jeg ikke synes det er et overtramp at jeg råder en 15 åring med disse store smertene til å snakke med foreldrene sine om det. Men selvsagt velger personen det selv, og en tur til legen er vel på sin plass. Selv hadde jeg syntes det hadde vært tragisk ut av en annen verden om jeg hadde hatt en 12 åring som selv gikk til legen uten å snakke med meg om problemene/sykdommen. Da hadde jeg virkelig lurt på hva jeg hadde gjort galt ifh relasjonen med mitt barn. Jeg tror nok også helsepersonellet på legekontoret hadde undret seg. ''Jeg må nok si at jeg ikke synes det er et overtramp at jeg råder en 15 åring med disse store smertene til å snakke med foreldrene sine om det. '' Enig!. Forhåpentligvis har de fleste femtenåringer et såpass godt forhold til sine foreldre at det er naturlig å be om hjelp til å få organisert en legekonsultasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.