Gå til innhold

Smerter i lår og legger!

Anbefalte innlegg

Gjest 15åringmedvondt
Skrevet

Hei. Jeg er 15 år og sliter med utrolig vonde lår. Det gjør vondt opp til lysken og nedover leggen. Noen ganger er det bare i ene beinet, men så kan det også være i begge. Smertene er så vonde, at jeg ikke klarer å beskrive smertene! Jeg har ganske høy smerteterskel, så det er veldig vondt!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Du må snakke med foreldrene dine og få bestilt en time hos fastlegen din.

Gjest Sirrius
Skrevet

Du må snakke med foreldrene dine og få bestilt en time hos fastlegen din.

Fra man er 12 år kan man gå til legen uten at foreldrene vet om det.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Fra man er 12 år kan man gå til legen uten at foreldrene vet om det.

Men hvorfor mener du at h*n ikke skal snakke med foreldrene?

Gjest Sirrius
Skrevet

Men hvorfor mener du at h*n ikke skal snakke med foreldrene?

Det for h*n avgjøre selv.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det for h*n avgjøre selv.

Jeg må nok si at jeg ikke synes det er et overtramp at jeg råder en 15 åring med disse store smertene til å snakke med foreldrene sine om det.

Men selvsagt velger personen det selv, og en tur til legen er vel på sin plass.

Selv hadde jeg syntes det hadde vært tragisk ut av en annen verden om jeg hadde hatt en 12 åring som selv gikk til legen uten å snakke med meg om problemene/sykdommen.

Da hadde jeg virkelig lurt på hva jeg hadde gjort galt ifh relasjonen med mitt barn.

Jeg tror nok også helsepersonellet på legekontoret hadde undret seg.

Skrevet

Jeg må nok si at jeg ikke synes det er et overtramp at jeg råder en 15 åring med disse store smertene til å snakke med foreldrene sine om det.

Men selvsagt velger personen det selv, og en tur til legen er vel på sin plass.

Selv hadde jeg syntes det hadde vært tragisk ut av en annen verden om jeg hadde hatt en 12 åring som selv gikk til legen uten å snakke med meg om problemene/sykdommen.

Da hadde jeg virkelig lurt på hva jeg hadde gjort galt ifh relasjonen med mitt barn.

Jeg tror nok også helsepersonellet på legekontoret hadde undret seg.

''Jeg må nok si at jeg ikke synes det er et overtramp at jeg råder en 15 åring med disse store smertene til å snakke med foreldrene sine om det.

''

Enig!. Forhåpentligvis har de fleste femtenåringer et såpass godt forhold til sine foreldre at det er naturlig å be om hjelp til å få organisert en legekonsultasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...