Gjest ambrose Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Tåler hjernen å bli utsatt for flere hjerneslag, blir man svakere for hver gang, vet du noe om det? Og bidrar høyt blodsukker over tid til økt risiko for slag? (Moren min har blitt innlagt med nytt slag :-() 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Du har formulert det litt som et ja/nei - enten/eller spørsmål. Det er aldri bra for hjermen med et slag. Det blir litt dårligere for hvert nytt slag. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Du har formulert det litt som et ja/nei - enten/eller spørsmål. Det er aldri bra for hjermen med et slag. Det blir litt dårligere for hvert nytt slag. Takk for svar (jeg er enig i at det var dårlig formulert). Kan høyt blodsukker (over tid) ha en sammenheng med hjerneslag, vet du noe om det? 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Takk for svar (jeg er enig i at det var dårlig formulert). Kan høyt blodsukker (over tid) ha en sammenheng med hjerneslag, vet du noe om det? '' Kan høyt blodsukker (over tid) ha en sammenheng med hjerneslag,'' Helt klart. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 '' Kan høyt blodsukker (over tid) ha en sammenheng med hjerneslag,'' Helt klart. Ok, takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.